اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

سخت گیری بیش از حد مانعی بزرگ برای بیمه شدن قالی بافان

 

” اقتصادناب_نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سخت گیری بیش از حد مانعی بزرگ برای بیمه شدن قالی بافان است،گفت: چین گوی سبقت در صنعت نساجی را از ایران گرفت. “

به گزارش اقتصادناب، حمیدگرمابی درباره مشکلات عدیده ای صنعت نساجی در کشور گفت: رقبای دیرینه صنعت نساجی ایران، گوی سبقت را  در بازار جهانی  از ایران ربودند زیرا  متاسفانه اقدام اساسی برای رفع مشکلات صنعت پردرآمد نساجی  از سوی مسئولان  ذی ربط  درنظرگفته نشده  است .

 عقب ماندن از تکنولوژی روز دنیا مانع اساسی توسعه صنعت نساجی

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  سود بالای  وام ،مانع اساسی  توسعه صنعت نساجی است تصریح کرد: یکی از دلایل نزول صنعت نساجی عقب ماندن از تکنولوژی روز دنیا در حوزه نساجی است.

وی ادامه داد:  صنعت نساجی در اختیار رقبای دیرینه ما در بازار جهانی از جمله چین و ترکیه در شرایطی  قرار گرفته  است که  ما در  حوزه  ابداع طرح ها و الگوهای فرش در دنیا سرآمد هستیم  و این در حالی است که  مجهز نشدن کارگاه های تولیدی فرش  به تکنولوژی مدرن، موجب شده است که جایگاه مناسبی هم اکنون  در این صنعت مولد در  حوزه بین الملل نداشته باشیم.

سخت گیری بیش از حد مانعی بزرگ برای بیمه شدن  قالی بافان

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس یادآورشد: کشور چین با سرمایه گذاری گسترده در حوزه صنعت نساجی، مشتریان فرش  در حوزه بین الملل  را ترغیب به خرید تولیدات چینی می کند و از  همین رو نباید با سخت گیری بیش از حد مانع از بیمه شدن قالی بافان شد زیرا بسیاری از قالی بافان فاقد بیمه هستند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا