دسته‌بندی نشده

 

صنعت بیمه باید از «خودتحریمی» پرهیز کند

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: رشد صنعت بیمه در هر شرایطی اولویت ماست و برای ارتقای این صنعت از تمامی ابزارها و راهکارهای موجود استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی افزود: حضور صنعت بیمه در بازارهای بین المللی با وجود محدودیت ها و تحریم ها امکان پذیر است و می توان با بازارسازی های جدید، اهداف توسعه ای را دنبال کرد.

رییس کل بیمه مرکزی با تکیه بر این نکته که «خودتحریمی» از آفت های جدی اقتصاد کشور است، تصریح کرد: ما نباید به محدودیت ها دامن بزنیم و زمینه های انزوای بیشتر را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ ما در مجامع بین المللی صنعت بیمه یک ضرورت است و این نکته را در نظر داشته باشید که ظرفیت های بیمه ای کشور ما جذابیت های خاص خودش را دارد.

رییس کل بیمه مرکزی از بیمه مرکزی به عنوان رهبر صنعت بیمه یاد کرد و افزود: نهاد ناظر اعتقاد دارد بازار اتکایی در اختیار شرکت های بیمه ای قرار بگیرد و البته اگر ظرفیت خالی در حوزه پوشش ریسک وجود داشت بیمه مرکزی ورود خواهد کرد.

سلیمانی ظرفیت های صنعت بیمه در کشور را برشمرد و تصریح کرد: صنعت بیمه نباید در برابر تحریم ها منفعل عمل کند و با تکیه بر خلاقیت و نوآوری می توان در بازارهای بین المللی نقش آفرینی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بدنه کارشناسی را مهمترین بخش در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دانست و افزود: مجموعه بیمه مرکزی به عنوان نهادی دانش بنیان پیش از انگیزه های مالی و کسب درآمد به توسعه نیروی انسانی می اندیشید و تشنه دیدگاه های کارشناسانه است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا