اخبار مهماستانهااقتصاد و داراییاقتصادیبیمهمناسبتیویژهپول وسرمایهپیشخوانکرمانشاه

قامت تجارت نو جای قدمت سایر شرکت ها را خواهد گرفت

 

به گزارش اقتصادناب بازدید مهندس ابوطالب قره چماقلو معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت تجارت نو از مرکز تخصصی بیمه های عمر شرکت نواندیشان اتیه ساز پارس در استان کرمانشاه ،باحضور مدیر بیمه تجارت استان کرمانشاه جناب مهندس سعید حاصلی و مهندس حسن شاه حسینی مدیر گروه نواندیشان و نمایندگان داخل استانی و مدیراستان گیلان ،صورت گرفت
در ابتدا مهندس طالب تشریح کرد؛ شبکه سازی و توسعه فروش در کرمانشاه فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در صنعت بیمه را فراهم اورده است.

وی گفت؛حسن سیستم بیمه تجارت و فروش بیمه نامه این است که سقف و کفی برای فروش وجود ندارد و فقط تلاش بیشتری میخواهد تا سهم بیشتری ازین بازار را قسمت خود کنید.

قره چماقلو تشریح کرد؛با فروش و فعالیت بیشتر و توسعه شبکه فروش هرکدام از نمایندگان میتوانند در جایگاه یک شرکت بزرگ بیمه ای قرار بگیرند و سهم خود را از این بازار بزرگ سرمایه برداشت کنند زیرا به هیچ امکاناتی جز هوش و شم اقتصادی نیاز ندارد .

مهندس طالب افزود؛شرکت بیمه تجارت نو با آنکه شرکتی جوان و نوپا است تا به این لحظه پرتفوی منفی نداشته و علاوه برآن در بازار سهام هم که این روزها شرایط خوبی نداشته است تاکنون روز قرمزی را تجربه نکرده است.

معاون شبکه فروش بیمه تجارت نو گفت؛اینده ای بسیار روشن را برای این شرکت بیمه ای پیشبینی میکنیم تا جایی که قامت تجارت نو جای قدمت سایر شرکتهای بیمه ای را بگیرد.

ابوطالب قره چماقلو اظهار داشت؛افزایش سرمایه،جمع آوری و کارشناسی ۶۰هزار پروانه خسارت و پرداخت ۵۰ درصد از خسارت سیل سال گذشته و جاری از بزرگترین افتخارات ما میباشد که گوشه ای از خدمات ما به بیمه گذاران بوده است.

مهندس طالب در ادامه به نمایندگان و مدیران تجارت نو کرمانشاه خاطر نشان کرد باتوجه به اینکه ضریب نفوذ صنعت بیمه در کشور ۲/۴ میباشد و در واقع حدود ۵۰تا ۶۰ هزار میلیارد تومان از سهام بازار سرمایه مربوط به صنعت بیمه است.
حدود۵تا ۶هزار میلیارد تومان در صنعت بیمه کارمزد تولید میشود شما هرچقدر تلاش کنید و بتوانید ضریب نفوذ صنعت بیمه را افزایش دهید سهم خود را نیز ازین پرتفوی افزایش خواهید داد.

مهندس طالب در پایان نشست تاکید نمود صنعت بیمه ساده ترین راه کسب درآمد در کشور است مردم را به ریسک ها آگاه کنید تا ضریب نفوذ افزایش

یابد که این امر هم به شما نمایندگان و هم به بیمه گذاران سود خواهد رساند.

درپایان این بازدید توسط مهندس ابوطالب قره چماقلو معاونت توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو و مدیر بیمه تجارت نو استان کرمانشاه جناب مهندس سعید حاصلی و مهندس حسن شاه حسینی به مهدی نظری به عنوان مدیر اداری و مالی ،خانم الهام مظفری مدیر فنی و آموزش و خانم مریم مظهری مدیر امور قراردادهای شرکت آتیه ساز پارس و خانم حسنا ویسی به سمت مدیر استان گیلان شرکت نواندیشان احکامی اهداء گردید .

تهیه و تنظیم :سارامهاجرانی سردبیر خبرگزاری اقتصادناب

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا