اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

بیمه‌کوثر جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابط‌عمومی برتر را کسب کرد

اقتصادناب_در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی و شانزدهمین کنفرانس ملی روابط‌‌عمومی شرکت بیمه کوثر توانست با خلق ایده های نو برای طراحی برنامه استراتژیک نشان روابط‌عمومی برتر،جایزه طلایی خلاقیت را کسب کند.

به گزارش اقتصادناب :مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه‌کوثر گفت:عنوان روابط‌عمومی خلاق به جهت شناسایی وضعیت موجود و تدوین نقشه استراتژی در حوزه‌های تبلیغات و امور مشتریان و رسیدگی به شکایات و اخبار و رسانه به مدیریت این بخش اختصاص یافت.

احمدرضا عصاری عامل دریافت نشان روابط‌عمومی برتر را برنامه‌محوری دانست و تاکید کرد: معرفی خدمات بیمه‌ای،ترغیب عموم جامعه به خرید،ارتقای رضایت‌ مشتریان،ارائه خدمات خرسندساز،افزایش تبلیغات رسانه‌ای و نمانام‌سازی،اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مشتریان و آحاد جامعه،عملیات روانی و جایگاه‌سازی اجتماعی از برنامه‌های این مدیریت است.

لازم به ذکر است پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در ادامه پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در روز ۳۰ مهرماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی ایران، برگزار شد.در این مراسم اساتید برجسته و اندیشمندان علوم ارتباطات،مدیران و کارشناسان روابط عمومی های نهادها و سازمانهای مختلف،حضور داشتند.

منبع: بیمه کوثر

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا