اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

نقش سازنده شرکت بیمه دانا در فرهنگ سازی و نهادینه سازی فرهنگ بیمه

به گزارشاقتصادناب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از نقش سازنده شرکت بیمه دانا در فرهنگ سازی و نهادینه سازی فرهنگ بیمه در جامعه تقدیر و تشکر کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، در نامه‌ای خطاب به مجید ملازاده، مدیر روابط عمومی بیمه دانا اعلام کرد: همراهی در رویدادهای فرهنگی از نشانه‌های رویش بلوغ سازمانی و درک اهمیت حرکت جمعی و پرهیز از رفتارهای جزیره‌ای و کم اثر است.
وی، نقش ارزشمند بیمه دانا در اجرای حرفه‌ای برنامه ملی «زنگ بیمه»و تشریک مساعی در تمامی پروژه‌های فرهنگ سازانه صنعت بیمه را مایه مباهات و امتنان دانست و تاکید کرد: تلاش سازنده و تعصب کم نظیرتان را در راستای نهادینه سازی فرهنگ بیمه در بین افکار عمومی پاس میدارم و توفیق شما را خواستارم.
گفتنی است: بیمه دانا امسال نیز مانند سال گذشته و به رغم گسترش ویروس کرونا در کشور، با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های صادر شده، نسبت به گسترش فرهنگ بیمه در بین مدارس کشور و مناطق محروم جامعه گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا