اخبار مهمبیمهپول وسرمایهپیشخوان

هماهنگی بین صف و ستاد در سطح بالا

یکی از عوامل موفقیت بیمه تجارت‌نو؛

اقتصادناب_شرکت بیمه تجارت‌نو توانسته با ایجاد فضای مناسب کسب‌وکار در سالهای اخیر نام خود را در کنار بزرگان صنعت بیمه کشور قرار دهد. در این میان شعبه استان اصفهان از مهمترین شعب بیمه تجارت‌نو در کشور هست و به دلیل حضور شرکت‌ها و کارخانجات و صنایع مهم در این استان همواره فضای مناسبی برای صنعت بیمه بوده و هست.

به گزارش اقتصادناب از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ برای بررسی وضعیت بیمه تجارت‌نو و شعبه این شرکت در اصفهان، گفت‌وگویی با زهره بهرامیان نماینده شرکت بیمه تجارت‌نو با کد شماره ۱۱۳۱ انجام‌شده که در ادامه می خوانید.

در ابتدا گزارشی از وضعیت عملکرد نمایندگی خود ارائه کنید.

این نمایندگی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده که تاکنون روند رو به رشدی را تجربه کرده است و در سال جاری پرتفوی حدود ۱۵۰ میلیارد ریال را جذب کرده که همه رشته ها را مشمول می شود.

در حوزه مسئولیت، آتش سوزی، درمان، شخص ثالث و بدنه کار شده است. مهم ترین فعالیت این نمایندگی فروش بیمه نامه‌ها و همکاری با حقوقی‌ها بوده است. که قرارداد بیمه‌های چند سازمان دولتی معظم از جمله سازمان تامین اجتماعی با ۴۴ شعبه، سازمان ملی زمین و مسکن، ادراه کل راه و شهرسازی ، آتش نشانی ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان منعقد شده است.

و همچنین شرکت خصوصی مانند شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا)، شرکت تجارت شیمی نقش جهان، کاشی تکسرام، کاشی نیلو، شرکت اوتیس، شرکت کهربا گستر، شرکت ظریف پلیمر و شرکت حمل و نقل رهروان درخشان در این نمایندگی صادر شده است.

وضعیت بیمه درمان شرکت و نمایندگی شما چگونه است؟

این نمایندگی سعی داشته در کنار پرتفوی درمان، سایر رشته‌ها را هم کار کند و ترکیب پرتفوی را حفظ کند. در بخش درمان بیمه شدگان زیادی داریم، با خدماتی که در این راستا انجام می‌شود در برندسازی شرکت تاثیر بسزایی داشته ایم.

در حوزه بیمه زندگی چه اقداماتی انجام‌شده است؟

در واقع استراتژی و سیاست گذاری شرکت بیمه تجارت‌نو فروش بیمه‌های زندگی است بر همین اساس همواره برای نماینده‌ها فروش این نوع بیمه نامه‌ها اهمیت زیادی دارد درحالی که ضریب نفوذ بیمه‌نامه‌های اختیاری در کشور پایین است باید فرهنگ سازی در جامعه صورت گیرد. این نمایندگی در این رشته نیز قرارداد گروهی و خرده فروشی انجام داده است که قرارداد گروهی بیمه نامه‌های زندگی با شرکت بین المللی اتوماسیون و سیستم ها (ایریسا) از هلدینگ های فولاد مبارکه از جمله کارهایی بود که در این حوزه انجام شد.

به فرهنگ سازی اشاره کردید چه اقداماتی باید در این حوزه صورت گیرد؟

فرهنگ سازی و تغییر نگرش جامعه نسبت به بیمه‌های زندگی مستلزم همکاری از سوی ستاد و نمایندگان است. از یک سو شرکت بیمه تجارت‌نو با برنامه‌های تبلیغاتی آگاهی دهنده و بیمه‌نامه‌هایی که نوآوری و نیاز جامعه در آنها باشد را ابداع کند.

از سوی دیگر بازوی اجرایی که نمانیده و شبکه فروش در خط مقدم معرفی و جذب مشتری است می تواند در پیشبرد اهداف شرکت و توسعه بیمه های زندگی مشوق باشد.

تحول بزرگ در این بخش توسط نمایندگان کارآزموده انجام می‌شود و لازمه این امر آموزش‌های مداوم نمایندگان و سرمایه‌گذاری جدی بر روی تربیت افراد متحصص مرتبط با حوزه بیمه‌های زندگی که باید به صورت کارگاه‌های بلند مدت انجام پذیرد و حس تعلق و تعهد به شرکت در نمانیدگان ایجاد شود.

نمایندگی شما چه اقداماتی در این حوزه انجام داده است؟

یکی از کارهای مفیدی که در این حوزه انجام‌شده است، تبلیغات میدانی بود تا شرکت بیمه تجارت‌نو را بیشتر به فضای مختلف کسب‌وکار و شهروندان بشناساند. به‌عنوان نمونه در اتاق بازرگانی استان کارهای زیادی برای تبلیغات میدانی صورت گرفته است.

بیمه تجارت‌نو در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه دیجیتالی سازی انجام داده است. تحول دیجیتال و «بنو» در بیمه تجارت‌نو چه کمکی برای پیشبرد اهداف شما داشته است؟

بنو باعث ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران در راستای صدور، پرداخت و یافتن نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات می‌باشد و همچنین تکنولوژی ابزار مهمی برای توسعه فروش نمایندگان و برندینگ شرکت بیمه تجارت‌نو می باشد.

ترکیب نیروی انسانی نمایندگی شما در اصفهان در چه وضعیتی است؟

هشت نفر نیرو در این نمایندگی مشغول به کار هستند که ۲ نفر کارشناس صدور، یک نفر بازاریاب و ۵ نفر در بخش درمان فعالیت دارند.

حمایت ستاد بیمه تجارت نو از شعب شما برای پیشبرد اهداف شما چگونه است؟

حمایت‌های خوبی از طرف شرکت بیمه تجارت‌نو برای بازاریابی شده است. در بسیاری از جلسات ما مدیران فنی و بیمه‌های زندگی از ستاد و تهران در این جلسات شرکت داشتند که این مساله سبب دلگرمی کمک زیادی شده و با کمک آن‌ها و توانستیم قراردادهای خوبی را منعقد کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا