اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

اولین شماره فصلنامه سندیکای بیمه گران منتشر شد

اقتصادناب_اولین شماره فصلنامه سندیکای بیمه گران در بهار ۱۴۰۰ در پنج پرونده منتشر شد./این فصلنامه که با همت سندیکای بیمه گران به دبیر کلی دکتر محمد کریمی منتشر شده است با سرمقاله محمود فراهانی با عنوان صنعت بیمه به کجا قرار است برود و سرمقاله دکتر غلامرضا سلیمانی با عنوان سندیکاها عمری به درازای تاریخ تولید و خدمات دارند، آغاز می شود.

به گزارش اقتصادناب اولین شماره فصلنامه سندیکای بیمه گران به مدیر مسئولی وحید ماجد و سردبیری محمود فراهانی و دبیری تحریریه آزاده محسنی در پنج پرونده با نام های همگرائی/راز یکپارچگی ،اتاق بازرگانی/ حلقه اتصال،  صنعت/ زیست بوم خطر ، فناوری / تحول دیجیتال و فروش / نمایندگان بی ادعا منتشر شد.

این فصلنامه که با همت سندیکای بیمه گران به دبیر کلی دکتر محمد کریمی منتشر شده است با سرمقاله محمود فراهانی با عنوان صنعت بیمه به کجا قرار است برود و سرمقاله دکتر غلامرضا سلیمانی با عنوان سندیکاها عمری به درازای تاریخ تولید و خدمات دارند، آغاز می شود.

 سرمقاله بعدی با عنوان فصل همگرائی  با قلم دکتر سید محمد کریمی به رشته تحریر در امده است.

تحول راهبردها و رویکردها در سندیکا با قلم مجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران و شورای عالی بیمه از دیروز تا امروز برای فردا نیز به قلم حسین کریم خان زند مدیر عامل بیمه نوین در این شماره منتشر شده است.

 

همگرائی / راز یکپارچگی

در این پرونده میزگردی با حضور هیات رئیسه سندیکا برگزار گردید و ماموریت های سندیکا مورد بحث  بررسی قرار گرفت.

در این میزگرد سید محمد کریمی دبیر کل سندیکا ، علی جباری مدیر عامل بیمه رازی و رئیس وقت صندوق خسارات بدنی ، ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه دانا، مسعود بادین مدیر عامل بیمه اسیا و حجت بهاری فر مدیر عامل بیمه ما زمینه های توسعه فعالیت های سندیکا با صنایع دیگر را بررسی کردند.

گزارش تضمین شفافیت ، سلامت و رقابت با نگاهی به انجمن های بیمه در المان و گزارش “سند تلاش” با محوریت عملکرد ۱۲ ماهه سندیکا در سال ۹۹ در ادامه این پرونده به چشم می خورد.

اتاق بازرگانی/ حلقه اتصال

در این پرونده  میز سخنی با عنوان سکوی ICC با حضور محمد خزائی دبیر کل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی ، یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون و محمد سعید الفتی عضو کمیته فنی بیمه های اموال ومسئولیت بیمه پاسارگاد و پوریا احمد نجم ابادی مدیر ریسک بیمه دانا  برگزار و ظرفیتهای مشترک صنعت بیمه و …. را بررسی کردند.

در ادامه این پرونده گزارش های جذابی چون اشتراک تجربه ، اتاقی به وسعت زمین را می خوانیم.

صنعت/زیست بوم خطر

این پرونده با میزگردی با نام دلدادگی ریسک ها اغاز می شود در این میزگرد که در حوزه بازار بیمه و انرژی می باشد غلامعلی جهانگیری عضو هیات عامل بیمه مرکزی  و معاونت اتکائی بیمه مرکزی ، محمود اسعد سامانی مشاور رئیس کل بیمه مرکزی در حوزه ریسک ، سید سلیم بصام مدیر اموال بیمه ایران ، محمد باباکردی دبیر کارگروه مهندسی  انرژی سندیکا و نوریان از دیگر اعضا شرکت کنندگان بودند.

در این پرونده گزارش های خواندنی چون اکوسیستم انرژی ، درک بیم، تکیه گاه مطمئن و … را می خوانیم.

فناوری / تحول دیجیتال

این پرونده با میزگردی مبسوط با عنوان رمز تحول و با حضور مجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران، احمدرضا ضرابیه مدیر عامل بیمه سامان، کامبیز پیکارجو عضو هیات مدیره بیمه ارمان ،مهدی نوروزی مدیر عامل بیمه خاورمیانه ، شاهین فتاحیانی دبیر کارگروه فاوا  و حسین اولیا مدیر برنامه ریزی سندیکا برگزار گردید.

بررسی اخرین روندهای بیمه گری در جهان در گزارشی با عنوان سال ناب از موضوعات خواندنی این فصلنامه است.

نقطه اتصال استراتژی و فناوری نیز گزارش دیگری ازین پرونده است.

در این پرونده حلقه های مفقوده را در قالب یک میزگرد می خوانیم که با حضور بهمن سوری دبیرکارگروه ، بهاره میرباقری عضو شورای مشورتی شبکه فروش سندیکا، حسین طاهری رئیس شورای هماهنگی تشکل های صنفی نمایندگان ، سعید وصال دبیر انجمن صنفی شرکتهای صنفی  نمایندگان، سعید وصال دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات بیمه ای و عباس رجبی عضو شورای مشورتی شبکه فروش  سندیکا برگزار شد.

نگاهی به شبکه فروش بیمه در سال ۹۸ در گزارش اکوسیستم نمایندگی از دیگر گزارش های این پرونده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا