اخبار روزاخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبانک و بورسدلار و ارزطلا وسکهپول وسرمایه

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

اقتصادناب_هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادناب، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۰۰هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۱۷ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۲ هفته تعطیل اعلام شده است؛ قیمت های درج شده در این خبر نیز با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان، قیمت یورو ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و  ۶۷۰ تومان اعلام شده است.

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و … باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۳۶۹ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۲ هزار و ۹۰۷ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۴۳۸ تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه ۱  اردیبهشت ۱۳:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۳ هزار و ۳۶۹

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۴  هزار و ۲۵۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۷ هزار و ۹۳۹

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۹ هزار و ۱۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۶۷۰

قیمت پوند

۳۳ هزار و ۹۰۰

بروزرسانی: چهار‌‌‌‌‌شنبه ۱  اردیبهشت ساعت ۱۳:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۵ میلیون و ۹۰۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳  میلیون و ۸۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۱۰۰ هزار

بروز رسانی: چهار‌شنبه ۱  اردیبهشت ساعت ۱۳:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۱۷ هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۳۶۳ هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۴۰۷ هزار

انس طلا(دلار)

۱۷۸۲

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا