اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

اساس”وام بیمه تجارت”، حمایت از صنایع بزرگ کشور است

سرپرست مدیریت امورمشتریان؛

اقتصادناب_سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، مهمترین مشخصه طرح “وام بیمه تجارت” را حمایت از صنایع تولیدی و خدماتی کشور اعلام کرده و گفت: این طرح با دو رویکرد توسعه مشارکت‌های راهبردی بیمه تجارت‌نو با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و گسترش همکاری موثر بین بانک و بیمه در راستای افزایش ضریب نفوذ مشتریان به ویژه مشتریان سازمانی طراحی شده است.

به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو، فرزانه سلیمانی جذب بیمه‌گذاران بزرگ سازمانی را از اهداف اصلی این طرح برشمرده و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت دخل وخرج صنایع تولیدی، طرح وام بیمه، خرید پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز را برای بیمه‌گذاران تسهیل و ممکن ساخته است.

وی، پرداخت اقساطی بیمه نامه نقدی را از امتیازات ویژه این طرح اعلام و گفت: با هدف حمایت از بیمه‌گذاران بزرگ اعم از صنایع تولیدی و خدماتی، حق بیمه قابل پرداخت پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای تا سقف ۱۵ میلیارد تومان درقالب قرارداد وام بیمه‌گذار، توسط بانک به حساب شرکت بیمه تجارت‌نو واریز و بیمه‌نامه صادر می‌شود.

به گفته سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، هرچند بیمه نامه بصورت نقدی صادر می‌شود اما بیمه‌گذار مبلغ حق بیمه را درقالب اقساط وام (۱۲ ماهه)، بدون بهره، پرداخت می‌کند.

سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، وام بیمه را طرحی چند بعدی، ذکر کرده و توضیح داد که، با تسهیل پرداخت حق بیمه، دسترسی بیشتر بیمه‌گذاران به خدمات بیمه‌ای فراهم می شود که ارتقاء ضریب نفوذ بیمه را به دنبال دارد.

وی افزود: درنتیجه مشارکت از این جنس با بیمه‌گذاران بزرگ و پوشش ریسک‌های صنعتی و بازرگانی سازمان‌ها، امکان ارائه خدمات بیمه‌‌ای به کارکنان این مجموعه‌ها هم در قالب قرارداد‌های گروهی و یا استفاده آنها از مزایای طرح قبلی وام بیمه، جهت خرید بیمه نامه تا سقف ۸ میلیون تومان فراهم شده است.

سلیمانی، درپاسخ به اینکه کدام رشته‌های بیمه‌ای مشمول طرح وام بیمه‌های سازمانی می‌شوند، گفت: درمرحله اول بیمه‌های مورد نیاز صنایع و شرکت‌های بزرگ از قبیل بیمه‌های مهندسی، مسئولیت، آتش‌سوزی صنعتی و انرژی مدنظر است که البته با افزایش گستره خدمات بیمه‌ای، می‌توان بیمه‌های دیگر را نیز وارد کرد.

وی  تصریح کرد: به دلیل ماهیت انگیزشی طرح، این امکان فراهم شده تا بیمه‌گذاران پوشش‌های بیمه‌ای را کامل تهیه کنند که این امر ضمن ایجاد آرامش خاطر بیشتر، آنها را از تاثیرات نامطلوب رویدادهای غیرمترقبه درامان نگه می دارد.

سلیمانی، حمایت از صنایع را به واسطه تنوع خدمات بیمه‌ای و پشتیبانی میسردانسته و گفت: درشرایط فعلی، تنها از طریق طراحی محصولات بیمه‌ای مناسب و پوشش ریسک‌های موجود می توان از فعالان اقتصادی حمایت کرد که در همین راستا بیمه تجارت‌نو، طرح وام بیمه‌های سازمانی را عملیاتی کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا