اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

آینده موفقیت آمیزتجارت‌نو با تیم مدیریتی فعلی تضمین شده است

رئیس کل بیمه مرکزی؛

اقتصادناب_رئیس کل بیمه مرکزی، اعلام کرد که وجدان کاری و اخلاق حرفه‌ای دربخش‌های مختلف شرکت بیمه تجارت‌نو تجلی یافته و با نهادینه شدن این اصل، این شرکت، یکی از شرکت‌های خوب صنعت بیمه خواهد شد.

به گزارش اقتصادناب غلامرضاسلیمانی، چهارشنبه ۱۳ اسفند، درشرکت بیمه تجارت‌نو حضور یافته و از این شرکت بیمه ای بازدید به عمل آورد.

وی، درجریان این بازدید، منشوراخلاق حرفه‌ای بیمه تجارت‌نو را امضا کرد وگفت که تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای، یکی از موضوعات مهم در هر شرکتی به شمار می رود.

سلیمانی، به مزیت حضورنیروهای جوان درترکیب کارکنان این شرکت بیمه‌‌ای اشاره کرده افزود: حضورجوانانی علاقه‌مند، پیگیرو تحصیلکرده، درآینده صنعت بیمه تاثیرگذار است.

رئیس کل بیمه مرکزی، با تقدیراز اقدامات انجام شده در بیمه تجارت‌نو، افزود: این شرکت بیمه‌ای به صورت  سیستمی اداره می‌شود که با تدابیر مهم تیم مدیریتی، افق پیش روی شرکت به خوبی روشن و مشخص بوده و آینده خوب بیمه تجارت‌نو تضمین شده است.

وی، یکی از اتفاقات خوب درشرکت بیمه تجارت‌نو را نهادینه شدن فناوری اطلاعات و تمرکز بر استارت‌آپ‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: این نگرش باید ادامه دار باشد چراکه آینده شرکت‌های بیمه‌ای درگروی رشد این اقدام مهم است.

سلیمانی، رشد صددرصدی بیمه تجارت‌نو در بسیاری از شاخص های مهم را از دیگر موفقیت‌های این شرکت بیمه‌ای دانست و تاکید کردکه با حضور نیروهای جوان و برنامه‌های توسعه محور در این شرکت، این رشد به طور قطع، مداوم خواهد بود.

وی، با بیان اینکه  شرکت بیمه تجارت‌نو در بخش ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان، از یک شرکت باسابقه و بزرگ بیمه‌ای پیشی گرفته است، توصیه کرد که برای ادامه رشد در این مسیر، باید از طریق فناوری اطلاعات به تمامی نرم افزارهای بیمارستانی، داروخانه‌ها وتامین اجتماعی متصل شد.

رئیس کل بیمه مرکزی، بیان کرد: وجود سهامدارانی چون بانک تجارت و پست بانک فرصت‌های خوبی  برای شرکت بیمه تجارت‌نو ایجاد می‌کند که باید آن را غنیمت شمرد.

سلیمانی، ارائه گزارش عملکرد معاونان و مدیران دراین  نشست مشترک را اقدامی ویژه توصیف کرد و افزود: همواره در بازدید از شرکت‌‌های بیمه، گزارش عملکرد توسط مدیران عامل تشریح می‌شود اما در شرکت بیمه تجارت‌نو، مدیرعامل این فرصت را در اختیار معاونان و مدیران گذاشت که البته توضیحات هر واحد کامل وگویا بود.

رئیس کل بیمه مرکزی را در بازدید از بیمه تجارت‌نو، پرویز خوشکلام‌خسروشاهی قائم‌مقام رئیس‌کل، رحیم مصدق عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه، مفید امینی معاون نظارت وغلامعلی جهانگیری معاون اتکائی، همراهی کردند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا