اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

پرداخت خسارت محموله دارو به مبلغ بیش از ۸۶میلیارد ریال توسط بیمه ایران

اقتصاد ناب _در راستای  هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بیمه ایران، خسارت محموله وارداتی یک شرکت دارویی به مبلغ بیش از ۸۶ میلیارد ریال  از محل بیمه نامه حمل کالای وارداتی شرکت مزبور، از سوی بیمه ایران پرداخت شد.

به گزارش اقتصادناب در جلسه پرداخت خسارت که با حضور آقایان مبرقعی عضو هیات مدیره، زاهدنیا معاون فنی، رحمتی مدیر بیمه های مسئولیت و حمل و نقل و اصلان بیگی مدیر مجتمع خدمات بیمه ای آزادی تشکیل شد، آقای مبرقعی تصریح کرد بیمه ایران که اکنون وارد هشتاد و چهارمین سال خدمتش می شود نقش خود را در حمایت از بیمه گذاران علاوه بر پرداخت خسارت، ایجاد احساس آرامش و حریم امنی می داند، که در چارچوب آن، صاحبان سرمایه و کارآفرینان بتوانند، با تکیه بر پوشش حمایتی بیمه ایران به فعالیت خود ادامه دهند.

آقای دکتر حسین سبحانی مدیرعامل شرکت اوین دارو نیز پرداخت خسارت هایی مانند خسارت این شرکت را نشانه ای روشن از توانمندی و التزام بیمه ایران به ایفاء تعهدات خود دانست. وی با ابراز رضایت از روند رسیدگی به پرونده و عملکرد کارشناسان و مدیران بیمه ایران، از عملکرد سریع و به موقع بیمه ایران در تمامی مراحل بررسی ،کارشناسی وپرداخت غرامت قدردانی کرد وخواستار ادامه همکاری شرکتش با بیمه ایران شد.

شایان ذکر است محموله داروی وارداتی که بر اثر تغییرات دما در مسیر حمل دچار خسارت شده بود به محض اعلام خسارت از سوی بیمه گذار، توسط کارشناسان بیمه ایران ارزیابی و بررسی های لازم و قانونی در کمترین زمان ممکن انجام شد. در ادامه پس از تکمیل مدارک، مراحل پرداخت خسارت و امحای داروهای فاسد شده و اخذ مجوزهای قانونی به سرعت انجام و خسارت وارده به مبلغ ۸۶.۷ میلیارد ریال محاسبه و در هشتاد و سومین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران به مدیرعامل شرکت دارویی تقدیم شد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا