اجتماعیاخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهعلم و فناوریفرهنگیمقالاتپول وسرمایهپیشخوان
چاپ مجدد کتاب ارتباط بازاریابی درونی و چابکی سازمان صنعت بیمه به قلم زانیار قربانی
اقتصادناب_باتوجه به استقبال اهالی صنعت بیمه از کتاب ارتباط بازاریابی درونی و چابکی سازمان صنعت بیمه با نگارش زانیار قربانی به مرحله چاپ دوم رسید
به گزارش اقتصادناب کتاب پیش رو اقدامات بازاریابی درونی و تاثیرات آن بر چابکی سازمان در صنعت بیمه را عنوان می نماییدکه بیمه ها را جزو شریان های حیاتی اقتصاد هر کشور می داند
و هزینه از دست دادن یک مشتری را برابر با از دست دادن منافع خدماتی که آن مشتری در طول عمر به آن نیاز دارد را عنوان می نمایید