چاپ ترجمه کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی کلید خورد
اقتصادناب_کتاب با تعریف اصطلاح ” محتوای تولید شده توسط مصرف کننده (CGC) ” آغاز می کنیم. در ادامه نقش مصرف کنندگان در تولید این محتوا و آینده متغیر دنیای ارتباطات بازاریابی را مورد بحث قرار داده و همچنین اشکال مختلف محتوا (به عنوان مثال، نظرات، وبلاگها و محتوای مشارکتی) و علت محبوب بودنش در بازار مصرف را بررسی خواهیم کرد.
بررسی ویژگی های اصلی این نوع محتوا و انگیزه مصرف کننده برای تولید آن از عناصر کلیدی این کتاب است. از آنجایی که این محتوا معتبرتر از محتوای منتشر شده توسط شرکت ها تلقی می شود،
مورد بحث قرار داده و همچنین اشکال مختلف محتوا (به عنوان مثال، نظرات، وبلاگها و محتوای مشارکتی) و علت محبوب بودنش در بازار مصرف را بررسی خواهیم کرد. بررسی ویژگی های اصلی این نوع محتوا و انگیزه مصرف کننده برای تولید آن از عناصر کلیدی این کتاب است.
از آنجایی که این محتوا معتبرتر از محتوای منتشر شده توسط شرکت ها تلقی می شود، ما در صدد آن هستیم تا علت و شیوه تشویق مصرف کنندگان برای مشارکت در تولید این محتوا توسط شرکت ها را درک کنیم.