اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

مدیر عامل و تیم کارشناسی بیمه ایران از پالایشگاه تهران بازدیدکردند

با هدف تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت آتش سوزی؛

    به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی ، در این دیدار که با حضور احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران، سید سلیم بصام مدیرکل بیمه های اموال، آموزگار مدیر مجتمع ولی عصر وکارشناسان ارزیاب خسارت شرکت محک برگزار شد، سید مجید بختیاری در سخنانی ‏اظهارکرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در برنداشت و این جای بسی خوشحالی دارد. ما آمده ایم تا بگوییم که در کنار شما هستیم.

     مدیر عامل بیمه ایران ‏افزود: از همان لحظات اولیه وقوع حادثه به منظور آمادگی کامل برای ایفای تعهدات خود در حداقل زمان ممکن، کارگروهی تخصصی در این زمینه در بیمه ایران تشکیل شد تا بلافاصله پس از اعلام شرکت پالایش نفت تهران برای حضور کارشناسان بیمه ایران در این مجموعه، به سرعت مراحل تشکیل پرونده، ارزیابی و پرداخت خسارت انجام شود. در حال حاضر نیز آمده ایم ضمن ارائه هر گونه کمک، این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که  این حادثه را به عنوان یک حادثه ملی می دانیم؛ تیم بسیار خوبی برای آن تشکیل داده ایم و برای انجام ایفای تعهدات، با رعایت مقررات حرفه‌ای، آمادگی کامل داریم .

    در ادامه این نشست، حامد آرمان‌فر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران نیز در سخنانی گفت: کنترل و اطفای آتش‌سوزی این مجموعه با کمک مجموعه آتش نشانی پالایشگاه و سازمان آتش نشانی تهران، اقدامی بی ‌نظیر در اطفای حریق در مجموعه پلایشگاهی بود  که در کمتر از ۲۶ ساعت موفق به کنترل، اطفاء حریق و مانع از سرایت آن به سایر مجموعه پالایشگاه تهران شدند و توانستند این پالایشگاه را مجددا به چرخه تولید بازگردانند.

    وی مشتری مداری بیمه ایران را ستود و عنوان کرد: تدابیر بسیار خوبی از سوی بیمه ایران صورت گرفت که جای بسی قدردانی و تشکر دارد. این امر نشانگر مشتری مداری شماست. ما در زمان وقوع حادثه بیشتر به دنبال مهار آتش بودیم و این موضوع برای ما بسیار مهم بود. حضور کارشناسان شما در کنار کارشناسان شرکت پالایش نفت تهران می تواند به بازسازی هرچه سریع تر این مجموعه کمک شایانی نماید .

    در ادامه جلسه، احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران نیز درسخنانی، اقدام بیمه گذار در زمان وقوع حادثه برای حفظ ، صیانت و نجات مخازن آتش گرفته را یکی از اقدامات مفید وموثر دانست وگفت: آنچه که برای نجات لازم بوده به شایستگی انجام شده است و ما نیز به نوبه خود از اقدامات سازمان آتش نشانی  وگروه آتش نشانی شما تشکر می کنیم.

    وی عرصه هنر نمایی بیمه گر را در زمان وقوع حادثه عنوان کرد و افزود: بیمه ایران از زمان وقوع حادثه آمادگی خود را برای ایفای تعهدات بیمه نامه اعلام کرده و امروز در این مجموعه ملی حضور پیدا کردیم تا به خاطر اهمیت و فوریت موضوع، پیگیری‌ها را از نزدیک دنبال کنیم. به همین منظور شرکت ارزیابی خسارت محک را برای برآورد اولیه خسارت معرفی می کنیم وامیدواریم با همکاری مجموعه شما در کوتاهترین زمان ممکن گزارش نهایی برای پرداخت خسارت آماده شود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا