اقتصادناب_سامانه استعلام کسر اقساط ویژه بیمه شدگان شرکت بیمه کوثر در تارنمای این شرکت راه اندازی شد.
معاون مالی شرکت هدف از راهاندازی این سامانه را تسریع و تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت بیمهشدگان و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن به آنان اعلام کرد و افزود: چنانچه بیمهشدگان مشکلی در کسر اقساط یا ابهامی درخصوص کسور بیمهنامههایی که در فیش حقوقی خود مشاهده میکنند داشته باشند، میتوانند با مراجعه حضوری یا برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان واحد صادرکننده بیمهنامه یا نماینده شرکت اطلاعات لازم را بهدست آورند.
مصطفی مقصودی تاکیدکرد: آن دسته از نمایندگان که بیمهنامه اقساطی صادرکردهاند نیز، با توجه به فرایند این سامانه میتوانند بهصورت برخط همه مبالغ وصولی بیمهنامه، ماندههای معوق و مبلغ قسطهای سررسید شده بیمهشدگان را مشاهده و برای وصول آن پیگیری و اقدام کنند.
وی خاطرنشانکرد: بیمهشدگان با برقراری ارتباط با نمایندگان میتوانند اطلاعات مربوط به شماره بیمهنامه، مبلغ اقساط، مانده بدهی، تاریخ صدور و مبلغ بیمهنامه، تعداد اقساط کسر شده و … را مشاهده و چنانچه مشکلی وجود داشت آن را حل کنند.
معاون مالی بیمه کوثر یاداورشد: این سامانه با همکاری کارشناسان اداره حسابداری کنسرسیوم این معاونت و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در بیمه کوثر انجام شد.