به گزارش اقتصادناب صانع زاده دبیر کارگروه اطلاع رسانی و ارتباطات شورای هماهنگی منطقه ۲غرب کشور با ارایه گزارش از عملکرد ۴ ماهه اخیر استانهای زیر مجموعه به ملزومات این حوزه در جهت ارتقاء سطح کیفی وشناسایی نقاط ضعف موجود در استانهای کردستان ولرستان و همدان و ایلام و ارومیه اشاره نموده و با توجه به ماهیت کارگروه اطلاع رسانی و ارتباطات به اهمیت استفاده از طرح ها و زیرساخت های نوین و دجیتالی اشاره نمود.
وی با توجه به تخصص در حوزه فناوری اطلاعات ،در این جلسه چالش های موجود در زمینه زیر ساخت مورد نیاز این حوزه را ارزیابی و اعلام نمودند در صورت همگام شدن در راستای استفاده از فناوری های نوین ارتباطی میتوان بهبود قابل توجهی در ساختار روابط عمومی سازمانها ایجاد نمود که این مهم مستلزم فراهم سازی بستر دجیتالی و مدرن به جهت بهینه سازی سرعت عمل و دقت و گسترش ارتباطات میباشد .
در این جلسه صانع زاده بازدهی و ارتقاء شرکت را در گرو تقویت مدیریت دانش و فراهم سازی زیرساخت به روز دانست و گفت: روابط عمومی پویا می تواند زمینه توسعه پایدار بیمه را با سرعت بیشتری رقم بزند و این نیازمند حمایت و همکاری مدیران سازمان مباشد وهمچنین مشارکت شبکه فروش در راستای امر بازاریابی الکترونیک میتواند بر ارتقاء سطح کیفی این حوزه اثر بخش باشد .
وی نوع نگاه روسای واحدها و مراکز استان را نسبت به حوزه روابط عمومی، بسیار مهم و تاثیرگذار دانست وخواستار پشتیبانی و کمک به مسولین روابط عمومی شد. زیرااعتماد و حمایت از مدیران روابط عمومی نوعی اعتبار بخشی به اهداف سازمان است که میتواند کمک شایان توجه ای به پیشبرد و شناخت اهداف و خدمات بیمه ایران داشته باشد