به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی؛ در این جشنواره که از اول مرداد تا پایان مهرماه سالجاری ادامه داشت، رقابت میان نمایندگان بیمه تجارتنو برای فروش بیمه نامه در سه رشته آتش سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتومبیل شکل گرفت که نتایج خوبی به دست آمد.
عملکرد شبکه فروش شرکت بیمه تجارتنو به گونه ای بوده که در۶ ماهه نخست سال ۹۹ موفق به تحقق بودجه تکلیفی یکساله خود شد و چندی پیش نیز به باشگاه شرکتهای ۱۰۰۰ میلیاری پیوست.
در نگاه کلی، هدف از برگزاری این جشنواره و سایر جشنواره ها ایجاد فرصت برای کلیه نمایندگان به منظور توسعه ی فروش و گسترش پوششهای بیمهای در سطح جامعه با استفاده از فرصت های مالی نهفته در جشنوارها و همچنین ایجاد تمایز در ارائه محصولات بیمه ای به جوامع هدف است.
گفتنی است؛ در پی استمرار برگزاری این دست جشنواره ها در بیمه تجارتنو، شبکه فروش این شرکت قصد دارد ایام دهه فجر جشنواره ای در ابعاد بزرگتر برگزار کند.