اخبار مهماستارت آپ هااقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان
تبلیغات بازاریابان تنها با هماهنگی نمایندگی های بیمه ای ومجوز شرکت های بیمه ای امکانپذیر است.
به گزارش اقتصادناب مهرداد رضایی، مدیرکل نظارت برشبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی در واکنش به تبلیغات بیمه ای برخی از استارتاپهای بیمه ای گفت:
تا زمانی که فعالان استارتاپی بیمه ای به عنوان کارگزار برخط از بیمه مرکزی مجوز نگیرند، به عنوان بازاریابان برخط تلقی می شوند و نمی توانند راسا فعالیت های تبلیغاتی داشته باشند