اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

تأکید بر مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب

 

” اقتصادناب_نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونان مدیرعامل در سفر به استان گیلان با مسئولین منطقه هفت بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کردند. “

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این سفر در نشستی با حضور سرپرست منطقه هفت، رؤسای استان ها و شعب تابعه و شبکه فروش ضمن تأکید بر توجه ویژه شبکه فروش بر فروش بیمه­ های خرد، بر لزوم ارتقاء فروش بیمه ­های عمر و پس انداز نیز اشاره کرد.
بنا بر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا در بخش دیگری از این سفر، در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت حضور یافت و بر اجرای برنامه های آموزشی با هدف ارتقاء و بهبود عملکرد شعب و شبکه فروش تأکید نمود.
این گزارش می افزاید، تقویت همدلی میان مسئولین، کارکنان و شبکه فروش، تعامل حداکثری شعب و نمایندگان، دقت عمل و تسریع در بررسی پرونده های خسارت در راستای حفظ حقوق بیمه گذاران و زیاندیدگان، جلب رضایت ارباب رجوع و توجه به مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب توسط مسئولین شعب از دیگر رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت بود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا