اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

بیمه پارسیان اولین شرکت برگزارکننده مجمع عمومی سالانه در صنعت بیمه

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام این شرکت منتهی به سال مالی ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۰ با حضور ۸۹.۵۴ درصدی سهامداران برگزار و صورت های مالی این شرکت به تصویب سهامداران رسید.

براساس این گزارش با اطلاع رسانی قبلی این شرکت بیمه بورسی، طبق پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، این مراسم به صورت پخش زنده و با حضور ۸۹.۵۴ درصدی سهامداران برگزار شد و سهامداران بطور کامل در جریان مصوبات آن قرار گرفتند.

این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، ابتدا نسبت به انتخاب رییس مجمع، نظّار و منشی جلسه اقدام و پس از استقرار هیأت رییسه مجمع و نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس، گزارش عمکرد و فعالیت های شرکت در سال ۹۹ توسط مدیرعامل ارایه گردید.

نکته مهم این گزارش حفظ سودآوری و اندوخته های درخور توجه سال ۹۹ بود که توسط هادی اویار حسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل تشریح شد.

ترکیب بهینه پرتفوی، ایفای تعهدات قانونی و آیین نامه‌ای، شفافیت صورت های مالی و همچنین ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و فعالیت های خیرخواهانه از نکات مثبت عملکرد شرکت بیمه پارسیان در سال مالی مورد اشاره بود.

در پایان پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و پس از ارایه پاسخ های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و سؤالات مطروحه، صورت های مالی برای عملکرد منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ به تصویب رسید و در زمینه میزان تقسیم سود عملکرد سال مالی مذکور نیز بحث و بررسی لازم بعمل آمد و تقسیم مبلغ۳۰۰  ریال سود به ازاء هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

همچنین شرکت تدوین و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و شرکت هوشیار مفید به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل در سال مالی آتی و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی شرکت جهت درج آگهی های این شرکت انتخاب شدند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا