بهاری فر وجه تمایز سند استراتژیک بیمه ما را تشریح کرد
اقتصادناب_بهاری فر با اشاره به تبیین ارزش آفرینی برای کلیه ذی نفعان به عنوان استراتژی کلان شرکت افزود: تمایز سند استراتژیک ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ با سندهای پیشین، رویکرد متفاوت آن در بهره گیری از مدل های برنامه ریزی استراتژیک است. در دوره پیشین، بیمه “ما” از یک مدل کلاسیک برای برنامه ریزی استراتژیک بهره برده بود ولی در سند جدید، برنامه های عملیاتی از رویکرد متفاوتی برخوردار شدند
به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره گفت: با تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل بیمه “ما”، استفاده از پتانسیل های بانک ملت، افزایش چابکی، ارائه محصولات نوآورانه و الگوبرداری از شرکت های موفق خارج از کشور، جایگاه و موقعیت سازمان را مستحکم تر و پیشروی در بازار را با سرعت بیشتری طی خواهیم کرد
وی افزایش سرعت عمل در ارائه خدمات را به عنوان اولویت اصلی بیمه “ما” برای رسیدن به اهداف تعیین شده عنوان کرد و گفت: با ساده سازی فرآیندها و بروزرسانی آن با شرایط روز، کم کردن پیچیدگی ها و همچنین شناسایی خلا ها و رفع موانع ، چابک تراز گذشته در تکریم مقام بیمه گذاران گام بر میداریم.
بهاری فر با اشاره به تبیین ارزش آفرینی برای کلیه ذی نفعان به عنوان استراتژی کلان شرکت افزود: تمایز سند استراتژیک ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ با سندهای پیشین، رویکرد متفاوت آن در بهره گیری از مدل های برنامه ریزی استراتژیک است. در دوره پیشین، بیمه “ما” از یک مدل کلاسیک برای برنامه ریزی استراتژیک بهره برده بود ولی در سند جدید، برنامه های عملیاتی از رویکرد متفاوتی برخوردار شدند.
بهاری فر افزود: نکته مهم متمایزکننده در سند حاضر این است که با توجه به شرایط در حال تغییر صنعت بیمه در ایران و جهان، شرایط ناپایدار اقتصادی، تاثیرات فناوری های نوظهور و همچنین پیامدهای ناشی از بحران همه گیری ویروس کرونا بر کسب و کارها و ابعاد مختلف زندگی، در تشریح برنامه، تلفیقی از چهار رویکرد کلاسیک، انطباقی، آرمان گرایانه و شکل دهی در این سند استفاده شده است. نکته حائز اهمیت در این سند، پویایی و اتخاذ رویکرد فعالانه در شناسایی و یا خلق فرصت های جدید است.
در ادامه مدیرعامل بیمه “ما” ضمن تشکر از پرسنل و مدیران پرتلاش شرکت تاکید کرد: دستیابی به چشم انداز تبیین شده؛ تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه ایران و کسب وجاهت بین المللی در صنعت بیمه دنیا؛ مهم ترین هدف بیمه “ما” است. در این راستا سلامت اداری، تخصص گرایی، وجدان کاری، توسعه منوازن در همه بخش ها و افزایش سرعت عمل در انجام تمام کارها به عنوان سرلوحه در شرکت بیمه “ما” قرار گرفته است.