اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

برنامه هایم را در اختیار رسانه ها قرار می دهم

محمدکریمی تشریح کرد

اقتصادناب_در صورت تایید سندیکا، برنامه هایم را در اختیار رسانه ها قرار می دهم// خود را متعهد به اجرای مفاد اساسنامه می دانم

وی با تاکید بر اینکه بنده برنامه پیشنهادی خود را بر اساس اساسنامه سندیکا آماده کرده ام، گفت: زمانیکه ثبت نام از کاندیدها رسما اعلام شود ، برنامه تدوین شده خود را به سندیکا تقدیم می کنم تا در صورت لزوم در پورتال سندیکا بارگذاری شود ، یا با تصمیم سندیکا در اختیار رسانه ها قرار داده شود.

 

با تصویب اساسنامه جدید سندیکای بیمه گران در شورای عالی بیمه ، لحظه شماری ها برای برگزاری انتخابات سندیکا افزایش یافته است.

تا کنون محمد کریمی ، محمد علیپور و بهمن لامعی جهت کاندیداتوری اعلام آمادگی کردند.

بر اساس اخبار موجود زمزمه هایی از ورود مسعود حجاریان هم به گوش رسید که وی طی اظهاراتی این خبر را تا این لحظه تایید نکرده است.

رسانه اقتصادناب در راستای ایجاد زمینه های برابر رسانه ای برای کاندیدها در نظر دارد بدون جانبداری از شخص خاصی به صورت مساوی امکان دفاع افراد از برنامه های خود را فراهم سازد.

در این راستا طی تماسی با محمد کریمی ، یکی از کاندیدهای مطرح دبیر کلی سندیکا که سابقه ریاست بیمه مرکزی را در کارنامه خود دارد ، برنامه هایش برای دبیر کلی را  از وی جویا شدیم.

محمد کریمی گفت:اساسنامه  سندیکای بیمه گران ایران هفته گذشته تصویب شد که با ابلاغ به سندیکا و ثبت نام رسمی از کاندیدها بنده نیز برنامه خود را در اختیار سندیکا قرار می دهم.

وی با تاکید بر اینکه بنده برنامه پیشنهادیم را مطابق با اساسنامه سندیکا تدوین کردم، گفت: زمانیکه ثبت نام از کاندیدها رسما اعلام شود ،  برنامه تدوین شده خود را به سندیکا تقدیم می کنم تا در صورت لزوم در پورتال سندیکا بارگذاری شود ، یا با تصمیم سندیکا در اختیار رسانه ها قرار داده شود.

این کاندید سندیکای بیمه گران در ادامه به دیدگاههای کلی خود به سندیکای بیمه گران اشاره کرد و گفت:شرح وظایفی که به شورای عالی بیمه پیشنهاد و تصویب شده است باید جنبه اجرایی پیدا کند.

وی تصریح کرد: بر حسب تجربیات و تعاملاتی که با شرکتهای بیمه داشته ام، تلاش کردم برنامه پیشنهادیم بر مبنای مفاد مندرج در اساسنامه باشد و در وهله اول اجرای بی چون و چرای مفاد اساسنامه را در بر گیرد.

کریمی با بیان اینکه تلاش کردم به شاخص های اجرائی در برنامه خود توجه کنم ، گفت: یکی از فاکتورهای مهم در برنامه ها ، لحاظ شاخص های اجرائی است تا برنامه مورد نظر بتواند خاصیت عملیاتی پیدا کند در این راستا بنده تلاش کردم ضمن عمل به مفاد اساسنامه سندیکا ، برنامه خود را در قالبی که قابلیت اجرای بیشتر داشته باشد، تدوین نمایم.

وی تاکید کرد: برنامه های تدوین شده با تکیه بر منویات اساسنامه باید جنبه اجرائی داشته باشد.

کریمی در عین حال تاکید کرد: سندیکا یک تشکل صنفی است که ضمن نیاز داشتن به برنامه های مدون و منسجم به دلیل ماهیت خود دارای خاصیت کدخدا منشی نیز می باشد، بر این اساس هر کسی که به عنوان دبیر کل برگزیده می شود باید با کمک وهمراهی اعضاء تشکل برنامه های خود را پیاده سازی کند ضمن اینکه رسانه ها نیز تاثیر بسزائی در شناسایی چالش ها و پیشنهاد راهکار برای حل موضوعات را خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا