اقتصادناب_وی یکی ازسیاست های بیمه تجارتنو را سرعت عمل در ایفای تعهدات برشمرده و اظهارداشت: ارزیابی خسارت حدود ۷۰۰ واحد مسکونی مدد جویان این کمیته درکمتراز یک هفته صورت گرفت که این اقدام را می توان رکوردی درارزیابی خسارت با این وسعت دانست.
به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی؛ پس از وقوع زلزله در مناطق بنادرلافت، خمیر و پل شرقی استان هرمزگان از سوی مدیر عامل بیمه تجارتنو، قائم مقام و مدیر بیمه های اموال این شرکت به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا از نزدیک برچگونگی فرایند ارزیابی خسارتهای وارده به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، نظارت کنند.
در این رابطه قائم مقام مدیرعامل با اشاره به رصد دقیق تمام مناطق زلزله زده توسط کارشناسان بیمه تجارتنو گفت: پس از این اتفاق تلخ برحسب تکلیف و احساس مسئولیت دراولین فرصت تیم کارشناسان ارزیاب خسارت دراستان هرمزگان، فعالیت خود را با بازدید از تمام اماکنی که گزارش حادثه و اعلام خسارت آنها ارسال شده بود، آغاز کردند.
وی یکی ازسیاست های بیمه تجارتنو را سرعت عمل در ایفای تعهدات برشمرده و اظهارداشت: ارزیابی خسارت حدود ۷۰۰ واحد مسکونی مدد جویان این کمیته درکمتراز یک هفته صورت گرفت که این اقدام را می توان رکوردی درارزیابی خسارت با این وسعت دانست.
قائم مقام مدیرعامل بیشترین خسارت وارده این زلزله را که ۲۱ بهمن رخ داد، مربوط به سه بندرخمیر، لافت وپل شرقی اعلام کرده و گفت: درحوادث غیرمترقبه ازاین دست با بررسی اولیه فرم اعلام خسارت برای شرکت بیمه گر مشخص می شود که تعدادی از خسارتهای جرئی در حد فرانشیز قرارداد هستند از این رو دیگر نیازی به بازدید از محل حادثه نیست، اما به دلیل اهمیت موضوع و جایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بزرگترین بیمه گذاران صنعت بیمه که با بیمه تجارتنو قرارداد همکاری دارد تیم کارشناسی مکلف شد از تمام موارد اعلام خسارت شده، بازدیدکند.
بنی اسدی گسترش دامنه همکاری تجارتنو و کمیته امداد استان هرمزگان را درکنار نظارت برارزیابی خسارت از نتایج این سفر برشمرده و افزود: درجلسه ای با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ومعاونت بحران استان هرمزگان کلیه مسائل مربوط به قرارداد و تکالیف طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و به این مهم تاکید شد که بیمه تجارتنو به عنوان یکی از شرکت های نوظهوراین صنعت با ترکیب سهامداران حرفه ای درکنار نیروهای جوان و مدیران مجرب بستر مناسب و متمایزی را در مقایسه با سایر شرکت های قدیمی برای خدمت رسانی شایسته به بیمه گذاران و بیمه شدگان فراهم کرده است.
وی افزود: روند گردش کار در بیمه های درمان و اتومبیل نیز مورد بررسی قرارگرفت که اقدامات انجام شده اعلام رضایت بیمه گذار را به دنبال داشت. در این دیدار همچنین طرفین برای تعامل هرچه بیشتر اعلام آمادگی کردندتا طبق تاکیدات مدیرعامل، این قرارد با کیفیت خاص و مثال زدنی مسیر خود را ادامه دهد.
بنی اسدی اظهار امیدواری کرد با توجه به رضایت مندی مجموعه کمیته امداد از کلیه خدمات ارائه شده و اعزام تیم های ارزیابی خسارت و کارشناسی منازل مسکونی آسیب دیده در زلزله اخیر، بستر مناسبی برای استمرار همکاری در سنوات آتی فراهم شود.