اخبار روزاخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیصنعت،معدن و تجارتعلم و فناوریمقالاتویژهپول وسرمایهکارآفرینان

آفاق خودرو موتور (الیگ): از تاریخچه تا محصولات

اقتصادناب_گروه صنعتی آفاق خودرو موتور یکی از شرکت های خصوصی دانش بنیان مستقل است که در سال ۲۶ سال قبل (۱۳۷۶) با مدیریت رضا آفاقی و عباس آفاقی در ایران تأسیس شده است و از آن زمان تا حالا با دستاوردهای چشمگیر خویش افتخار تولید و ارائه اولین لنت ترمز سرامیکی اکو فرندلی را در ایران دارد.

 

این شرکت شامل مجموعه بزرگی از مهندسان فنی و علمی است که با استفاده از دانش و تکنولوژی فنی روز ، با کیفیت‌ترین قطعات خودرو را تولید نموده و در همکاری با کشور دوست (ژاپن) بهترین قطعات خودروهای مختلف را وارد و عرضه می ‌ کند.

 

آفاق خودرو موتور با حضور موفقانه خود در صنعت قطعات خودرو خدمت شایانی به جامعه با فرهنگ ایرانی کرده است، امروزه افرادی زیادی از سراسر ایران برای خرید محصولات مورد نیاز خود به فروشگاه های حضوری و آنلاین این شرکت مراجعه می ‌ کنند.

 

اهداف این مجموعه

 

این مجموعه بر مبنای این هدف فعالیت می ‌ کند که مطلوب ‌ ترین، با کیفیت ‌ ترین و کم هزینه ‌ ترین محصولات را برای هم ‌ شهریان عزیز ارائه دهد و در نهایت به یکی از محبوب ‌ ترین خادمان ملت عزیز مبدل شود. مجموعه آفاق خودرو موتور (الیگ) هموار ه در راستای ایجاد توسعه پایدار در صنعت خودرو سعی می ‌ کند تا محصولاتی را به مشتریان ارائه دهد که از لحاظ کیفیت، استاندارد و ویژگی ها هم ‌ تراز با باکیفیت ‌ ترین محصولات کشورهای اروپایی و آمریکایی باشد، به طوری ‌ که در همکاری با شرکا ژاپنی و ذینفعان خود در سطح ملی و بین ‌ المللی در راستای تحقق این هدف گام های موثری برداشته است. به همین دلیل محصولات شرکت آفاق خودرو با شعار ” کیفیت برتر دنیا، برای ملت ایران” فراهم می ‌ شوند.

 

دومین هدف این مجموعه تلاش در راستای کشف و توسعه دانش فنی روز به همشهریان عزیز می ‌ باشد به طوری ‌ که هر سه ماه یکبار وبینارها و سمینارهای ملی و بین ‌ المللی برگذار نموده و از با تجربه ‌ ترین متخصصان صنعت قطعات خودرو دعوت به عمل می ‌ آورد تا با استفاده از دانش جدید فنی روز، در امر ارائه اطلاعات مفید به همش ه ریان عزیز کمک کن ن د .

 

پایداری محیط زیست یا به اصطلاح سلامت محیط زیست یک امر حیاتی برای همه شهروندان کشور ما است و وظیفه تک تک شهروندان این است تا با رعایت اصول محیط زیستی وظیفه خود را حفظ محیط زیست سالم انجام دهد.

 

گروه آفاق خودرو موتور با توجه به این هدف مقدس خود اقدام به تولید و ارائه لنت ترمز سرامیکی اکو ‌ فرندلی کرده است، لنت ترمز اکوفرندلی از جمله بی نظیر ‌ ترین محصولات جهانی است که دارای تاییدیه سازمان سبز جهان می ‌ باشد.

 

محصولات اکوفرندلی دارای دوام و پایداری زیادی هستند و پس از اینکه قابلیت استفاده خود را از دست می ‌ دهند و به محیط بر می ‌ گردند، دوباره قابل تجزیه هستند و به اصطلاح آلودگی محیطی ایجاد نمی ‌ کنند. همچنان این گروه به کمک تیم تحقیقاتی خود در راستای ارائه اطلاعات در رابطه با اکوفرندلی، قوانین رانندگی، قوانین محیط زیستی و اطلاعات فنی خودرو به تعهد دیرینه خود پایبند است.

 

محصولات آفاق خودرو موتور

 

گروه آفاق خودرو موتور ارائه دهنده بیش از ۱۴۶۰ نوع لنت ترمز و دیسک چرخ با طرح ‌ بندی ها و س اختارهای مختلف برای انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد.

 

تمام محصولات این مجموعه به سه دسته بندی سرامیکی، کربن سرامیکی و نانو ارائه می ‌ شوند که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار است. مشتریان الیگ همیشه راضی خواهند بود زیرا ما سعی می ‌ کنیم هر روز کیفیت محصولات خود را بالاتر ببریم، حتی به استاندارد های بین المللی هم ب سن ده نخواهیم کرد و فراتر از آن خواهیم رفت تا بتوانیم به عنوان یک برند پیشگام دراین صنعت حضور داشته باشیم.

 

مشتریان الیگ می ‌ توانند به ‌ طور ۲۴ ساعته و از هر مکانی که بخواهند به فروشگاه اینترنتی elig.co مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند . همچنان مشتریان عزیز می ‌ توانند به نزدیک ‌ ترین فروشگاه های حضوری ما در محل خود مراجعه کنند و ی ا به ‌ طور مستقیم به دفتر مرکزی الیگ در تهران تشریف فرما شوند و محصولات خود را خریداری کنند.

 

راه ارتباط با ما

 

سایت: https://elig.co

 

تلگرام: @safiran_elig

 

اینستگرام: @elig.co

 

الیگ “کیفیت برتر دنیا برای ملت ایران”

 

 

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا