اقتصادناب_کارشناسان شرکت بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت ذی نفعان از ساعت ۸ الی ۲۴ پاسخگوی مشتریان هستند.
به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، مشتریان شرکت میتوانند در هر زمان و مکانی با سریعترین و سادهترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک ۸۹۳۸۲-۰۲۱ و نشانیwww.kins.ir و crm@kins.ir با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.
احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمترسانی به ذینفعان دانست و گفت: اکنون بهمنظور جلب اعتماد و رضایت اربابرجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.