استفاده از قدرت خلاقیت در بیمه/ چگونه پوشش بیمه ای را احیا کنیم
اقتصادناب_بیمه گران باید درک عمیقی از آنچه بیمه می کنند داشته باشند. داشتن دانش شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد تا بتوانید ریسک موجود را ارزیابی کنید. این یکی از اصول اصلی رابرت هیسکاکس، بنیانگذار مشاوره مدیریت هیسکاکس بود.
به گزارش اقتصادناب ، تنها یک آگهی شغلی در صفحات مجله ایندیپندنت در اواخر دهه ۱۹۸۰ موجب شد تا رابرت رید برای اولین بار ارزیابی کند که بین کار «غیر الهام بخش» مشاور مدیریت بودن و واقعیت تلخ یک هنرمند مشتاق، حد وسطی وجود دارد.
رید خاطرنشان کرد که او آرزوی هنرمند شدن را در تمام طول دانشگاه، جایی که در آن فلسفه خوانده بود، و به دنیای کار ادامه داد، داشته است. رید که در حال حاضر رئیس بخش هنری و مشتریان خصوصی در Hiscox وارد اولین شغل خود را به عنوان مشاور مدیریت شد و او خود را در کنار کمبریج دانز دید که در خط مقدم استفاده از داده های کمی برای کمک به کسب و کارها در تصمیم گیری بودند. او گفت که این درست در زمان ظهور کامپیوترهایی بود که برای حلاجی این اعداد استفاده می شدند، اما در عین حال کاری که آن ها انجام می دادند نوآورانه بود اما مطمئناً برای همکار او اینطور نبود.
او گفت: «من در آن زمان یک استودیو در لندن داشتم و آرزوهای هنری ام یکی از دلایلی بود که در نهایت متوجه شدم نمی خواهم تا آخر عمر مشاور مدیریت باشم و می خواهم کاری خلاقانه انجام دهم. «در ایندیپندنت تبلیغی را دیدم. در روزهایی که هنوز یک مجله چاپی بود. این تبلیغ برای یک کارگزار بیمه هنرهای زیبا در لویدز بود.
من نمی دانستم این چیست، من چیزی در مورد لویدز نمی دانستم و هیچ چیز در مورد بیمه نمی دانستم. اما این ایده را دوست داشتم که هنرهای زیبا در آن وجود دارد. بنابراین، من به راه افتادم و کار را پیدا کردم، و قبل از اینکه به هیسکاکس بیایم، چند سال کارگزار بودم. و من هنوز هم به همان اندازه به بازار هنر علاقه دارم. تنها چیزی که می توانم بگویم که واقعاً از آن زمان تغییر کرده است این است که من اکنون یک هنرمند شکست خورده و همچنین یک بیمه گر هستم.
خانه یک هنرمند
رید خانه ای خود در هیسکاکس پیدا کرد که در آن بیش از سه دهه را صرف حمایت از هدف بیمه گر نه تنها برای تضمین هنر، بلکه جمع آوری، حمایت مالی و ترویج آن کرد. او گفت که هنر و خلاقیت عنصر مهمی از پروفایل هیسکاکس در بازار بیمه است و از فرصتی که دارد برای زنده کردن پوشش بیمه از طریق گالری هنری چشمگیر گروه (که برای همه کارمندانش فراهم است) لذت می برد.
«در حالی که کار اصلی هر روزه من بررسی ریسک و تصمیم گیری در مورد ریسک هایی است که پذیرفته می شوند اما من دوست دارم در مجموعه هنری خود مشارکت داشته باشم و خریدار مجموعه باشم. این یک لذت واقعی است. سپس درگیر چندین پروژه خیریه و هنری می شویم. به عنوان مثال، ما یکی از شرکای بنیانگذار مجسمه سازی در شهر هستیم که یک نمایشگاه سالانه رایگان هنری در فضای باز است.
«این یک نمونه عالی از همکاری تجاری و شرکت در شهر لندن بوده است. اکنون افراد دیگری به دنبال تکرار این تجربه در شهرهای دیگر هستند که دیدن آن نیز فوق العاده بوده است. ما همچنین از Art UK که یک موسسه خیریه است که به دنبال دیجیتالی سازی و دموکراتیزه کردن هنر کشور است، حمایت می کنیم. بسیاری از گالری ها و موزه های کوچک بودجه لازم برای ارائه هنر خود را ندارند، بنابراین Art UK از همه آثار در فضاهای عمومی ما عکس گرفته و یک وب سایت رایگان شبیه ویکی پدیا برای هنر ایجاد کرده است که هر کسی می تواند برای دیدن همه این تصاویر به آنجا برود.»
افزایش حمایت از آموزش، نمایش و تایید هنر و خلاقیت در سراسر بریتانیا تجربه بسیار ارزشمندی بوده است، اما رید تاکید کرد که مزایای رویکرد Hiscox تیم خود را نیز در بر می گیرد. در اطراف دیوارهای دفاتر هنری هیسکاکس، مجموعه بیمه گر (که با دقت توسط ویتنی هینتز، متصدی Read و Hiscox مدیریت شده است) در دسترس افراد است تا از آن لذت ببرند.
او گفت، وقتی گزینه جایگزین را در نظر می گیرید، چه دیوارهای خالی باشد و چه پوسترهای انگیزشی غیر توصیفی، متوجه می شوید که اثر هنری چه تفاوتی می تواند ایجاد کند. او گفت که این مجموعه به طور رسمی در سال ۱۹۷۳ شروع به کار کرد، بنابراین اساساً بخشی از کل هیسکاکس مدرن امروزی بوده است. و او تاثیر مثبتی را که در افراد ایجاد می کند، چه برای هیسکاکس کار کنند و چه فقط از ساختمان بازدید کنند، به چشم دیده است.
او گفت: «این قدرت را دارد که واقعاً محل کار را بهبود بخشد. افراد سوال می کنند که ما چه چیزی را آویزان کرده ایم و چرا، و داستان پشت آن چیست. بنابراین، ما تورهای منظمی را برای کارمندان برگزار می کنیم که تجربه مثبتی بوده است.»
دانش پشت ارزیابی ریسک
این یکی از اصول اصلی رابرت هیسکاکس، بنیانگذار هیسکاکس بود که بیمه گران او باید درک عمیقی از آنچه بیمه می کردند داشته باشند، و این رویکردی است که رید و تیمش همچنان به آن توجه می کنند. او گفت که صرفاً از منظر تجاری به آن نگاه کنید، داشتن دانش ریشه دار از بخش خود (چه هنر باشد، چه هوانوردی و موتوری یا هر چیز دیگری) شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد تا بتوانید ریسک موجود را ارزیابی کنید.
او گفت: «این به ویژه زمانی صدق می کند که شما در مورد خط کسب و کاری مانند این صحبت می کنید که مبنای اکچوئری بزرگی برای اتخاذ تصمیم های پذیره نویسی شما ندارد. ما واقعاً به جای اینکه چه چیزی را بیمه می کنیم به دنبال این هستیم که چه کسی را بیمه می کنیم، زیرا این چیزی است که فکر می کنیم به ما امکان می دهد تشخیص دهیم که آیا این یک ریسک خوب یا بد است. انجام این کار به این معنی است که شما واقعاً باید اطلاعات زیادی در مورد این بازار داشته باشید. و این بازار آنقدر بزرگ نیست که نتوانید با تعداد زیادی از بازیگران و چیزهای زیادی در مورد آنچه در حال وقوع است آشنا شوید