اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو

اقتصادناب_معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اذعان داشت استمرار و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان یکی از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو است که یکی از راه‌های ایجاد حس رضایت ماندگاری برند و افزایش نرخ تعامل گروه‌های ذینفع، برگزاری مسابقه و چالش است.

به گزارش اقتصادناب از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ آزاد حسنی، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمه‌ای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارت‌نو به چالش بکشیم.

حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار می‌شود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.

وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود ؛ در حال حاضر شرکت بیمه تجارت‌نو از مرز فروش ۲۰۰۰ میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت ، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات ، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت .

علاقه مندان با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه تجارت‌نو یا اپلیکیشن بنو می توانند در مسابقه بنوکاپ شرکت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا