دسته‌بندی نشده

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

اقتصاد ناب_مدیرعامل شرکت بیمه دی طی حکمی، مهندس مجید ملازاده را به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد ناب، در بخشی از متن حکم صادره از سوی  طاهر موهبتی آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست مدیریت «روابط عمومی و امور بین الملل» شرکت بیمه دی منصوب می‌شوید. در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بیمه دی و سرلوحه قراردادن راهبردها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده‌ شرکت مشتمل بر شفافیت، حرفه‌ای‌گری، دلبستگی سازمانی، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و همچنین همکاری با معاونین و مدیران ستادی، زمینه‌ تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه دی را فرآهم نمایید.»
گفتنی است، ملازاده که دارای مدرک کارشناسی ارشد حوزه مدیریت است، با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه رسانه، پیش از این مدیریت روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای چندین سازمان و شرکت را برعهده‌ داشته است.
ملازاده از دی ماه ۹۷ تا اسفند ۱۴۰۰مدیر روابط عمومی بیمه دانا بود. وی از خبرنگاران با سابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده و در بخش های مختلف خبری و اداری این سازمان مسئولیت هایی چون ریاست دفاتر ایرنا در شهرستان های قشم، ساوه و زرندیه، رییس دفتر مدیرعامل، دبیری بخش اخبار ایرنا و نیز مدیریت امور نمایندگی ها و سرپرست های موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران را عهده دار بوده است.
مدیر روابط عمومی سازمان نظام کاردانی، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی برخی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی نیز از دیگر مسوولیت های ایشان در دوران خدمت کاری بوده است.
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا