مدیریت پروژه دربیمه سرمد با هدف افزایش سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان راه اندازی شد.
به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به مشتریان بانکصادرات ایران به عنوان بزرگترین سهامدار خود، این واحد را راه اندازی کرده است.
افزایش چابکی شرکت، تسریع در پاسخگویی به مشتریان همراه با ارتقای سطح کیفی آن،جلب رضایت مشتریان بانک صادرات و ارائه خدمات ویژه و شایسته به آن ها یکی از مهمترین رویکردهای این شرکت در سال جاری خواهد بود.
این گزارش می افزاید، بر اساس آمارهای منتشره از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا، بیمه سرمد در سال گذشته کمترین مدت پاسخگویی به شکایات مشتریان را در مقایسه با سایر شرکت های بیمهاز آنِ خود کرده است.