اخبار مهماستارت آپ هااقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان
تبلیغات بازاریابان تنها با هماهنگی نمایندگی های بیمه ای ومجوز شرکت های بیمه ای امکانپذیر است.
![](/wp-content/uploads/2021/01/13990709145261559992.png)
به گزارش اقتصادناب مهرداد رضایی، مدیرکل نظارت برشبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی در واکنش به تبلیغات بیمه ای برخی از استارتاپهای بیمه ای گفت:
تا زمانی که فعالان استارتاپی بیمه ای به عنوان کارگزار برخط از بیمه مرکزی مجوز نگیرند، به عنوان بازاریابان برخط تلقی می شوند و نمی توانند راسا فعالیت های تبلیغاتی داشته باشند