اقتصادناب_بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی هویت بصری را در دستور کار قرار داد و با این هدف یک هارمونی در تمام لایه های شرکت بیمه معلم ایجاد کرده است تا انسجام و متحدسازی را در تمام لایه های شرکت ایجاد کند.
به گزارش اقتصاد ناب به این ترتیب با دیدن لوگو و رنگ خاص،نام بیمه معلم در ذهن مشتری شکل گرفته و تلاش شد تا به سمت شخصیتسازی برند بیمه معلم حرکت شود و این حرکت های بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی دفاتر شبکه نمایندگان فروش سراسر کشور از سوی معتبرترین جشنواره تخصصی در حوزه تبلیغات و برندینگ و با بررسی برترین آثار تبلیغاتی کشور در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران به دلیل اجرای موفق طرح یکسانسازی دفاتر نمایندگان بیمه معلم، این شرکت برنده لوح ویژه این جشنواره شد.
لازم به ذکر است در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران که عصر روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد محمد سلطانی فر،معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با سخنان خود مراسم را آغاز نمود سپس برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزههایی مانند برنامههای یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برند و برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیتهای ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسولیت اجتماعی، شبکههای اجتماعی و… مورد بررسی قرار گرفت و بخشهای برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند. از بین ۳۵۰ اثر و فعالیتهای تبلیغاتی سازمانها که به بوته داوری گذاشته شد،۴۵ اثر برگزیده اعلام شد.بر این اساس بیمه معلم در این جشنواره که یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در حوزه تبلیغات و روابطعمومی، بازاریابی و فروش برندها محسوب می شود،با رای صاحبنظران و خبرگان این حوزه توانست تقدیرنامه و لوح ویژه هیئتداوران را به جهت برندسازی و طرح یکپارچه سازی هویت بصری دفاتر نمایندگان از آن خود کند.