اجتماعیاخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهعلم و فناوریفرهنگیمقالاتپول وسرمایهپیشخوان

چاپ مجدد کتاب ارتباط بازاریابی درونی و چابکی سازمان صنعت بیمه به قلم زانیار قربانی

اقتصادناب_باتوجه به استقبال اهالی صنعت بیمه از کتاب ارتباط بازاریابی درونی و چابکی سازمان صنعت بیمه با نگارش زانیار قربانی به مرحله چاپ دوم رسید

به گزارش اقتصادناب کتاب پیش رو اقدامات بازاریابی درونی و تاثیرات آن بر چابکی سازمان در صنعت بیمه را عنوان می نماییدکه بیمه ها را جزو شریان های حیاتی اقتصاد هر کشور می داند

و هزینه از دست دادن یک مشتری را برابر با از دست دادن منافع خدماتی که آن مشتری در طول عمر به آن نیاز دارد را عنوان می نمایید

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا