اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

نمایشگاه بین المللی اینوکس ۲۰۱۹ باحضور بیمه ایران

ازدوشنبه ۲۷ آبان تا پنج شنبه ۳۰آبان

اقتصادناب_ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و خصوصی سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور kish invex2019در مراسمی با حضور مدیران بورس، بانک و بیمه کشور و با سخنرانی دکتر غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح شد.

پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، مقامات حاضر در مراسم از غرفه شرکتهای حاضر در نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از غرفه بیمه ایران گفت: بیمه ایران چند ویژگی دارد که یکی از مهم ترین آنها این است که اولین شرکت بیمه ای کشور است و ویژگی مهمتر آن منابع انسانی و مدیران کارآمد آن است و شرکتی که نیروی انسانی قوی و باتجربه داشته باشد و همچنین دارای مدیران کارآمد باشد قطعاً موفق خواهد شد.

 سرپرست بیمه ایران هم از غرفه بیمه ایران در ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور، kish invex2019 بازدید کرد.

دکتر رضایی در این بازدید که درحضور رییس کل بیمه مرکزی انجام شد، درخصوص خدمات الکترونیک بیمه ایران که در ۵ رشته بیمه ای اجرا می شود توضیحات لازم را ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، این نمایشگاه از دوشنبه ۲۷ آبان آغاز شده و تا پنجشنبه ۳۰ آبان در مرکز نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار می گردد.

جمعی دیگر از مدیران عامل شرکتهای بیمه هم از غرفه بیمه ایران بازدید کردند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا