اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

مسائل بیمه ای ۲۳۰ ایثارگر کرمانشاه بررسی شد

با حضور کاشناسان بیمه دی در بنیاد کرمانشاه مسائل و مشکلات 230 ایثارگر استان کرمانشاه برسی شد.

به گزارش اقتصادناب به نقل از ایثار «واحد کرمانشاه» برنامه پاسخگویی غیر حضوری به مسائل و مشکلات بیمه ای ایثارگران استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه و مدیران و کارشناسان بیمه دی روز پنج شنبه ۲۷ آذز ماه در ساختمان اداری بنیاد استان برگزار شد.

در این برنامه که نسرین چراغی سرپرست معاون بهداشت و درمان بنیاد استان، امید باوندپور سرپرست بیمه دی و مسلم نقشبندی مدیر شرکت ایرانیان پوشش کرمانشاه نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات بیمه ای ایثارگران استان کرمانشاه با حضور  کارشناسان حوزه بیمه ای بنیاد و بیمه دی به صورت غیر حضوری (تلفنی) بررسی شد.
گفتنی است: پیش از اجرای این برنامه به خانواده های شاهد و ایثارگر استان به صورت پیامکی اطلاع رسانی و تلفن گویای ۱۶۷۱ به صورت ویژه در اختیار جامعه ایثارگری استان قرار داده شده و این عزیزان می توانند با کارشناسان بیمه ای مسائل و مشکلات خود را در میان بگذارند.
شایان ذکر است که بالغ بر ۵۸ هزار ایثارگر و خانواده این عزیزان تحت پوشش بیمه می باشند و خانواده های شاهد و ایثارگر تحت پوشش می توانند از طریق دفتر مرکزی و ۶ دفتر پیشخوان منتخب در کرمانشاه و ۱۳ دفتر پیشخوان در شهرستان های تابعه اسناد درمانی خود را تحویل دهند.
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا