اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دلایل جایگزینی بیمه معلم به جای دانا را اعلام کرد

اقتصادناب_مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر حفظ جایگاه ، کرامت انسانی و شان همه کارکنان و بازنشستگان محترم شرکت افزود: به دلیل عدم رضایت همکاران و بازنشستگان عزیز و همینطور عدم همکاری شرکت بیمه دانا در ارتباط با ارائه تعهدات و خدمات مناسب، شرکت مخابرات ایران پس از پایان یافتن قرارداد بیمه دانا، با بیمه معلم قرارداد منعقد گردید.

به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اشاره کرد: با توجه به گزارشات دریافتی از  کارکنان وهمکاران بازنشسته در مورد برخی از ناهماهنگی ها و عدم رضایت آنها از خدمات و تعهدات بیمه دانا پس از پایان یافتن قرارداد این بیمه ، شرکت بیمه معلم به عنوان بیمه جایگزین معرفی شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: با بررسی های کارشناسی به عمل آمده و همینطور در راستای بهبود خدمات برتر دریافتی برای همکاران و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران ،  پس از انجام مناقصه عام و انجام فرایندهای قانونی  و بررسی های به عمل آمده شرکت بیمه معلم به منظور ارائه خدمات بیمه تکمیلی بهتر به همه همکاران شاغل و بازنشستگان محترم انتخاب شد.

 

مهندس سید مجید صدری در پایان  ضمن تشکر از همراهی هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت اظهار داشت: حفظ شان و کرامت نیروی انسانی همواره از اولویت های شرکت مخابرات ایران بوده و امیدواریم انتخاب بیمه معلم بتواند رضایت کامل همکاران را در پی داشته باشد.

این گفته های مدیرعامل شرکت مخابرات در حالی است که روابط عمومی بیمه دانا اعلام کرد با توجه به زمان پایان مدت قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و به رغم تمایل آن شرکت برای تمدید قرارداد توسط بیمه دانا، این شرکت از تمدید قرارداد با شرکت مخابرات منصرف شد.

بیمه دانا در حالی از تمدید این قرارداد انصراف داد که به طور مکرر در جلسات مختلف توسط کارشناسان و مدیران ارشد شرکت مخابرات، برای تمدید دوباره قرارداد ابراز تمایل می‌شد، اما همانطور که اشاره شد، بیمه دانا به دلیل پایین بودن نرخ که از لحاظ فنی قابل توجیه نیست و رعایت اصول حرفه‌ای در انعقاد قراردادهای بزرگ، از تمدید قرارداد با شرکت مخابرات ایران منصرف شد.
گفتنی است ،برای سال جدید بیمه معلم با مخابرات وارد قرار داد همکاری شده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا