اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

ضریب نفوذ بیمه در کرمانشاه به ۲.۱۳ رسیده است

معاون استاندار کرمانشاه:

اقتصادناب_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون ضریب نفوذ بیمه در استان کرمانشاه به ۲.۱۳ رسیده است.

به گزارش  اقتصادناب، نشست بررسی و حل مشکلات فعالان بیمه استان کرمانشاه ظهر پنج شنبه ۲۰ شهریور۹۹ به ریاست هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه و با حضور مدیران اقتصادی و مدیران بیمه استان کرمانشاه در سالن تدبیر و امید استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در این نشست پتانسیل‌های بخش بیمه را برشمرد و اظهار کرد: بیمه می‌تواند هم به عنوان ابزار و هم به عنوان هدف، تأثیرات زیادی در توسعه کرمانشاه داشته باشد.

هدایت حاتمی در ادامه به ظرفیت فوق‌العاده بخش خدمات که نقش روان کننده اقتصاد را دارد اشاره کرد و افزود: بیمه به عنوان یک حوزه خدماتی از ابزار مهم توسعه بشمار می‌رود که در سه حوزه توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تأثیرگذار است.

وی افزود: صنعت بیمه در ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، امنیت اجتماعی و بالندگی اقتصادی بسیار مؤثر است و با توجه به انسجامی که در بیمه‌های استان کرمانشاه وجود دارد، انتظار داریم که قابلیت‌های این صنعت بیشتر از وضعیت فعلی، خود را در توسعه استان بخصوص در حوزه‌های اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذاری نشان دهد و دولت هم حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

حاتمی گفت: هم اکنون ضریب نفوذ بیمه در استان به ۲.۱۳ رسیده و میزان اشتغال ایجاد شده در استان توسط صنعت بیمه در بخش بیمه‌های زندگی و نماینده‌های عمومی و تخصصی بیش از هزار و ۵۰۰ نفر است که نشان از پویایی این صنعت در کرمانشاه است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا