اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبانک و بورسپول وسرمایهپیشخوان

شوک بازار خودرو با افزایش ۴۰ درصدی حق بیمه

اقتصادناب_طبق نظرسنجی یک سایت مقایسه قیمت، رانندگان در «شوک» هستند زیرا حق بیمه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است. تحقیقات Confused.com مستقر در کاردیف نشان می دهد که افزایش مطالبات و هزینه تعمیرات گران تر منجر به افزایش بی سابقه در هزینه ها شده است.

 

به گزارش اقتصادناب  رئیس این شرکت استیو دوکز گفت که برخی از رانندگان پیش از این «افزایش زیادی در حق بیمه خود» دیده اند.

 

بیمه خودرو در حال حاضر به طور متوسط ۷۷۶ پوند در سال هزینه دارد که در مقایسه با سال گذشته ۲۲۲ پوند افزایش یافته و بالاترین رکورد ثبت شده است.

 

اداره ملی آمار (ONS) اعلام کرده است که این خبر در حالی منتشر می شود که تورم در بریتانیا در سال منتهی به ژوئن به ۷.۹ درصد کاهش یافته است.

 

قیمت بیمه خودرو به دلیل هزینه رنگ و انرژی افزایش یافته استرنگین پوستان به دلیل ترس مبلغ بیشتری برای بیمه خودرو پرداخت می کنند

 

ارقام قبلی نشان می داد که تورم در آوریل و می در ۸.۷درصد ثابت مانده است.

 

افزایش تعداد مطالبات پس از کاهش محدودیت ‌های کووید، حق بیمه خودرو را افزایش داده است، همچنین افزایش قیمت تعمیرات خودرو و وسایل نقلیه جایگزین نیز موثر بوده است.

 

انجمن بیمه ‌گران بریتانیایی ماه گذشته اعلام کرد که هزینه تعمیرات خودرو در طول یک سال یک سوم افزایش یافته و به ۱.۵ میلیارد پوند رسیده است که بالاترین رقم از زمان شروع جمع ‌آوری داده ‌ها در سال ۲۰۱۳ است.

 

آقای دوکز گفت که کسب و کار سایت مقایسه قیمت او شاهد «نرخ خرید بسیار بالاتر» است و گزینه ‌هایی برای رانندگانی وجود دارد که با افزایش هزینه‌ های تمدید بیمه مواجه هستند.

 

نکات بیمه ای برای رانندگان

 

از استیو دوکز، مدیر عامل Confused.com نقل شده است:

 

از طریق وب سایت های مقایسه قیمت خرید کنیدحدود سه هفته قبل از موعد تمدید، جستجو را شروع کنیدبررسی کنید که برای مسافت پیموده شده بیش از آنچه که قصد استفاده از آن را دارید پرداخت نمی کنیداگر جوان یا بی تجربه هستید، از بیمه یک راننده با نام و با تجربه اضافه کنیدمازاد بیمه داوطلبانه خود را افزایش دهید، اما مطمئن شوید که توانایی پرداخت آن را در صورت مطالبه دارید

 

اگر توانایی پرداخت آن را دارید، سالانه هزینه بیمه خودرو خود را بپردازید، زیرا بیمه ‌گران برای تقسیم هزینه در طول یک سال سود دریافت می ‌کنند.

 

افرادی که به بیمه موتوری برای کسب و کار خود نیاز دارند نیز با افزایش شدید هزینه های تجدید بیمه خود مواجه شده اند.

 

اوون هربرت، که یک شهروند بریتانیایی است با وجود افزایش هزینه ‌های ادامه کسب ‌و کارش، کمترین قیمت کورنتتو خود را با قیمت ۱ پوند فریز کرده است.

 

آقای هربرت، به نقل از پورت تالبوت، گفت: «این یک غافلگیری بزرگ بود. طبق تجربه من هنگام تمدید بیمه، هزینه معمولاً کاهش می یابد، به خصوص اگر هیچ استفاده ای از بیمه نکرده باشید. حتی وقتی به وب ‌سایت ‌های مقایسه مراجعه می‌ کنید، می ‌بینید که قیمت در مقایسه با آنچه سال گذشته پرداخت می‌ کردیم، همچنان افزایش یافته است.»

 

 

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا