اخبار روزاخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیصنعت،معدن و تجارتعلم و فناوریپول وسرمایه

تولید ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور در پارس خودرو

هاچ بک جذاب سایپا مجهزتر شد

اقتصادناب_با توجه به استقبال خریداران از خودرو کوییک آر پارس خودرو، این خودروساز نسخه اتوماتیک این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو، کوییک آر که از زمان عرضه در بازار به دلیل امکانات مناسب و جذابیت های ظاهری مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به زودی با گیربکس اتوماتیک نیز به بازار عرضه می شود.

این خودرو از گیربکس ۴ سرعته ساخت کمپانی Punch بهره می برد که از باکیفیت ترین و بزرگ ترین سازندگان قوای محرکه در جهان است.

تست های میدانی و کیفی این خودرو در ماه های گذشته توسط متخصصین این شرکت انجام شده است و نسخه نهایی آن در سال جهش تولید به زودی روی خط تولید می رود.

موتور این مدل نیز از نوع موتور ۱.۵ لیتری خانواده کوییک است که از کم مصرف‌ترین موتورهای حال حاضر در بازار خودرو ایران است. همچنین دو کیسه هوای ایمنی، ترمزهای  ABS+EBD+BAS، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، رینگ‌های آلومینیومی، آینه های برقی و فرمان D Type مجهز به دکمه های کنترل سیستم صوتی بخشی از تجهیزات و امکانات این خودرو هستند.

 به این ترتیب کوییک آر اتوماتیک می‌تواند لقب ارزان ترین خودروی مجهز به گیربکس اتوماتیک بازار خودرو ایران را به خود اختصاص دهد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا