اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر برای نخستین‌ بار در صنعت بیمه

اقتصادناب_بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از مشتریان و ذی‌نفعان شرکت و نیز ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت در بیش از ۲۵ شاخص اجرایی شد.

به گزارش اقتصادناب امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر، به منظور تکمیل چرخه خدمات مشتریان شرکت و فراهم کردن عدالت در خدمت‌دهی اعم از صدور، خسارت و ارزیابی خدمات کارکنان از منظر مشتریان و ذی‌نفعان با بهره‌گیری از  دانش روز و با استفاده از فن‌اوری‌های نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری CDP (Customer Data Platform) به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با اعلام اینکه سامانه CDP، خردادماه   ۱۳۹۹ در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانه‌های مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامه‌نویسی به صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مدیران ارشد شرکت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه اطلاعات این درگاه صحیح، شفاف و یکپارچه است، افزود: معاونان، مدیران و سایر تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران شرکت به فراخور نیاز می‌توانند از اطلاعات این پایگاه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز توسعه و بهبود در همه بخش‌های شرکت بهره ببرند.

معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر در پایان از زحمات همکاران معاونت فن‌اوری اطلاعات و توسعه زیرساخت و همچنین حمایت‌های مدیرعامل شرکت برای فراهم‌سازی چنین فرصتی قدردانی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا