اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

باید از مدیران عامل شرکتهای بیمه در قالب تشکل های صنفی صیانت شوددبیر کل سندیکای بیمه گران

اقتصادناب_دبیر کل سندیکا ضمن تکذیب برخی اخبار مبنی بر شکایت از مدیر عامل یک شرکت بیمه تاکید کرد: خوشبختانه صنعت بیمه از سلامت مالی و شفافیت قابل قبولی برخوردار است و هدف غائی صنعت بیمه ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در بیمه گذاران به عنوان ذینفعان نهائی می باشد در این راستا مدیران عامل صنعت بیمه نیز تلاش می کنند در این راستا حرکت کنند.

 

به گزارش اقتصادناب سید محمد کریمی؛ دبیر کل سندیکای بیمه گران در گفتگوئی با ریسک نیوز با بیان اینکه سندیکای بیمه گران عصاره شرکتهای بیمه است، گفت: محصول شرکتهای بیمه اعتماد و اطمینان برای جامعه و بیمه گذاران است لذا باید از مدیران شرکتهای بیمه در قالب تشکل های صنفی به خوبی صیانت شود.

 

دبیر کل سندیکا با بیان اینکه مدیران عامل باید به وظایف حرفه ای خود عمل کنند، عنوان کرد: در عین حال سندیکا نیز باید از این صنف حمایت کافی را داشته باشد تا از دریچه این حمایت، اطمینان به جامعه بیمه گذاران منتقل شود.

 

کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران در خصوص خبری مبنی بر بازداشت یک مدیرعامل اذعان داشت: بر اساس بررسی های بعمل توسط سندیکا و تماس هائی که با شرکتهای بیمه مختلف برقرار شده، طی چند هفته اخیر موردی مبنی بر شکایت قضائی یا بازداشت از هیچ مدیر عاملی تا کنون مطرح نشده است.

 

وی در این زمینه ضمن تکذیب برخی اخبار مبنی بر شکایت از مدیر عامل یک شرکت بیمه گفت: از خبرنگاران و رسانه ها در خواست و خواهش می کنم در اینگونه مواقع جهت انتشار اخبار مورد وثوق در خصوص شرکتهای بیمه با سندیکا در ارتباط باشند تا اطلاعات مستند را بتوانند دریافت کنند و روابط عمومی سندیکا صحت و سقم این اخبار را مورد بررسی قرار دهد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه صنعت بیمه از سلامت مالی و شفافیت قابل قبولی برخوردار است و هدف غائی صنعت بیمه ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در بیمه گذاران به عنوان ذینفعان نهائی می باشد در این راستا مدیران عامل صنعت بیمه نیز تلاش می کنند در این راستا حرکت کنند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا