به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی بیمه معلم ضمن پاسداشت تلاش بی وقفه کلیه نمایندگان و به جهت انتقال تجارب موفق این صنف پرتلاش و با اهمیت، گزارشی از ۱۰ نماینده برتر تهیه نموده است.
بدون شک انتقال کارکردهای مطلوب شبکه فروش می تواند مسیر توسعه صنعت بیمه را در حصول پرتفوی های شفاف، حفظ بیمه گذاران و توسعه ضریب نفوذ یاری رساند.
رتبه اول
مهری اله وردی / نماینده استان کرمان می گوید :
به دنبال راههای سهل الوصول نرفتم.
- ۱۹ سال است که در صنعت بیمه فعالیت می کنم.
- نمایندگان بیمه نباید برای موفقیت به دنبال راههای سهل الوصول و اماده باشند بلکه باید با استفاده از تجارب تیم سازی حرفه ای مسیر صحیح حرکت را طراحی کنند.
رتبه دوم
رسول کرد رستمی / نماینده ساریمی گوید :
یک گام جلوتر از مشتری حرکت می کنم.
- باید یک گام جلوتر از مشتری حرکت کرد و ضمن حفظ مشتریان وفادار، نیازها شناسایی و به انها محصولات متناسب ارایه شود.
- تعامل مطلوب با مدیران ستادی و شعب را در دستور کار خود قرار دادم ضمن اینکه به دلیل اهمیت اموزش، تلاش می کنم از دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه معلم استفاده کنم.
رتبه سوم
منور نقدی پور / نماینده لاهیجان می گوید :
بر نقاط مغفول بازار بیمه تمرکز کردم.
- با شناسایی نیاز مشتریان بر بیمه های خرد تمرکز و برای فروش بیمه نامه درمان راهکار بهینه ای استخراج کردم.
- شبکه فروش باید با واکاوی منطقه فعالیت خود، بازار سنجی بهینه ای انجام دهد تا بر نیاز مشتریان خود اشراف پیدا کند.
رتبه چهارم
صدیقه شریعت محمدآبادی / نماینده کاشان می گوید :
بازارهای کم ریسک را شناسایی نمودم.
- در شهر کاشان توانستیم بازارهای هدف را به خوبی شناسایی کنیم و صدور بیمه های باربری وارداتی که دارای ریسک پایین هستند، در دستور کار قرار گرفت.
- مدیران لایق و کارآمد در ستاد بیمه معلم در ارتقاء کاری نمایندگان تاثیر خوبی دارند.
رتبه پنجم
جمشید گیلانی پور / نماینده ساری می گوید :
تفکیک وظایف رمز موفقیت نماینده فروش
- نیروهای دفتر نمایندگی همانند شعبه تفکیک وظایف شده و در شاخه های بیمه ای فعالیت می کنند.
- برنامه ریزی تحقق بودجه و جلسات آموزشی مکرر در این نمایندگی اجرا می شود.
رتبه ششم
یاور شجاعی / نماینده اهواز می گوید :
بدون ترسیم چشم انداز موفق نمی شدیم.
- با پاسخگویی ۲۴ ساعته، همواره خود را در مقابل بیمه گذارانمان حتی در روزهای تعطیل و نیمه شب مسئول می دانیم.
- تعامل مطلوب با شعبه / ترسیم چشم انداز از فاکتورهای اساسی در ارتقاء این نمایندگی میباشد.
رتبه هفتم
حسین خانی جوان / نماینده شرق تهران می گوید :
به حفظ برند بیمه معلم اهمیت می دهیم.
- ثبات مکانی و اعتبار محلی بسیار موثر است.
- پرتفوی های پرریسک رتبه ما را پایین می آورد بنابراین به سمت پرتفوی های کم ریسک تمایل پیدا کردیم.
رتبه هشتم
لیلی سلمانی نژاد / نماینده سمنان می گوید :
نماینده بیمه در اندازه یک مشاور در کنار مشتریان
- با برنامه ریزی سازمانی و مطابق بودجه اعلامی، بازارهای هدف خود را شناسایی می کنیم.
- تمرکز نمایندگی ما بیشتر بر پرتفوی های خرد است بخصوص بیمه های عمر زیرا یکی از دلایل افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور گسترش بیمه های عمر می باشد.
رتبه نهم
فاروق طولی / نماینده قشم می گوید :
جذب اعتماد محلی و منطقه ای
- پرداخت خسارت به مشتری در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهیم.
- پرتفوی های کم ریسک و پرریسک را مشخص و در پوشش آن توازن ایجاد می کنیم.
رتبه دهم
زهرا یوسفی / نماینده بندرعباس می گوید :
رابطه ام را با مشتریان قدیمی قطع نکردم
- بروزرسانی اطلاعات نماینده بیمه در فروش محصول لازم است.
- رابطه ام را با مشتریان قدیمی و حتی مشتریانی که نخواستند بیمه نامه را تمدید کنند، قطع نکردم.
نمایندگان شرکتهای بیمه به عنوان پیش قراولان فروش در صف مقدم قرار دارند که با تلاش آنها بیش از ۸۰ درصد پرتفوی صنعت بیمه پوشش داده می شود.
منبع:بیمه معلم