اقتصادناب_ بهترین روش برای برطرف کردن نگرانی های مشتری این است که به آن ها یادوآری کنید، افرادی مشابه با شرایط او وجود دارند.
به طور مثال: اگر مشتری بگوید که قیمت این بیمه نامه گران است!
پاسخ او را این گونه بدهید، خانم یا آقای محترم، من نگرانی شما را درک می کنم، افراد دیگری هم مانند شما فکر می کنند؛ اما با خرید این بیمه نامه و استفاده از مزیت های بیمه عمر، نظر آن ها به طور کامل تغییر کرده است.
این افراد متوجه شده اند مبلغی را که برای خرید این بیمه نامه و بهره مندی از پوشش ها و مزیت های متفاوت این بیمه نامه پرداخت کرده اند، ارزش آن را داشته است.
زمانی که به مشتری خاطر نشان می کنید که افراد دیگری هم نگرانی های مشابه آن ها را داشته اند و بیمه نامه را خریداری کرده اند، در حقیقت آن ها را برای تهیه بیمه عمر قانع کرده اید.
نتیجه برطرف کردن نگرانی مشتری، اعتماد او به شما است و خرید بیمه نامه است.