به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ ازهمان ساعات اولیه وقوع حادثه سیل در استان های گلستان و مازندران، مدیریت ها و شعب بیمه پارسیان علی رغم فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی درکشور ، با تمهیداتی که هر ساله از طرف مدیریت شرکت جهت حضور همکاران در شعب و مدیریت ها حتی در این ایام بصورت شیفت های کاری در نظر گرفته می شود، آمادگی اولیه برای مواجه با این حادثه وجود داشت.
در همان روز اول حادثه،ستادی در دفتر مرکزی با دستور مستقیم مدیرعامل و با حضور معاون فنی و ریاست کمیته فنی و مدیران فنی مربوطه و نیز مدیریت امور شعب و نمایندگان و مدیریت روابط عمومی تشکیل و اطلاع رسانی هایی مستمر به همکاران سراسر کشور و سازماندهی اولیه به بهترین نحو برای مواجه با این حادثه شکل گرفت و دستورات لازم برای تمامی شعب و مدیریت های بیمه پارسیان بمنظور رسیدگی سریع به پرونده های بیمهگذاران آسیب دیده از سیل صادرشد.