اقتصادناب_روابط عمومی شرکت بیمه سامان پس از یک سال فعالیت مستمر، هدفمند و برنامه ریزی شده توانست عنوان «روابط عمومی برتر» در بخش روابط عمومی الکترونیک را در ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور کسب کند.
به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، داوران این جشنواره پس از بررسی شاخص هایی همچون ایجاد و مدیریت پایگاه خبری و وب سایت، تولید مولتی مدیا، تولید برنامه های کاربردی و پیام رسان های موبایلی، حضور فعال در رسانه ها و شبکه های اجتماعی این عنوان را به روابط عمومی شرکت بیمه سامان دادند.
ساختار سایت، شاخص های گرافیکی شامل نوآوری، رنگ ها ، نمادها و شاخص های محتوایی شامل به روزرسانی، معرفی سازمان و زیرمجموعه ها، بانک های اطلاعات و اخبار، شاخص های تکنولوژیکی شامل تالار گفت و گو، نظرسنجی و لینک ها و نیز فعالیت های روابط عمومی در زمینه رسانه ها و شبکه های اجتماعی در این بخش مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وب سایت شرکت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir در این ارزیابی مورد توجه هیات داوران جشنواره قرار گرفته است. اکنون SEO این سایت به شکل قابل قبولی درآمده و با استانداردهای بین المللی رقابت می کند.
این گزارش می افزاید : علاوه بر این اپلیکیشن های ۷۲۴، نوین پی، پیگام، جیرینگ و هشتک بیمه به عنوان همکاران شرکت بیمه سامان در این ارزیابی بیشترین نمرات را کسب کرده اند.
بیمه سامان در ۱۰ پیام رسان و شبکه اجتماعی به صورت مستمر فعالیت دارد و در جهت شفافیت، که از سیاستهای اصلی این شرکت است، اطلاع رسانی، تولید محتوی و بازنشر مطالب انجام می دهد.
صفحه اینستاگرام بیمه سامان با محتواهای جذاب، اطلاع رسانی دقیقی نسبت به خدمات شرکت دارد. ارزیابی های درون این اپلیکیشن نشان می دهد از لحاظ تعداد تعقیب کنندگان، صفحه اینستاگرام بیمه سامان با فاصله قابل توجهی از سایر نهادهای مشابه در رتبه نخست قرار گرفته است.
همچنین در «آپارات»، کانال «سامان شو» به عنوان کانال رسمی چندرسانه ای گروه بیمه سامان تا کنون ویدئوها ی متنوعی تولید و منتشر کرده که هدف از آن ترویج فرهنگ بیمه، ارتباط نزدیک با همکاران و مردم عزیز کشورمان و در درجه اولی شفافیت عملکرد شرکت بیمه سامان می باشد.
یکی دیگر از محورهای فعالیت روابط عمومی شرکت بیمه سامان که مورد توجه داوران ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور قرار گرفت، بخش پوشش خبری مستمر و بازنشر اخبار در بستر رسانه های آنلاین بود.
شرکت بیمه سامان به عنوان یک شرکت سهامی عام در راستای شفافیت و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی، اطلاع سانی و ارتباط نزدیک با مخاطبان خود طی این مدت در چندین نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه درون شرکت و همچنین در سمینارها و نمایشگاه های تخصصی به سوالات مخاطبین خود پاسخگو بوده و رسانه های کشور را از فعالیتهای شرکت مطلع نموده است.