اقتصادناب_عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عملکرد بیمه ایران باعث شده اعتماد بیمه گزاران ومسئولین به بیمه ایران نسبت به گذشته افزیش پیدا کند، از مدیران و کارکنان بیمه ایران قدردانی کرد.
به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه ایران خانم دکتر آقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سختی های سالیان اخیر که بیمه ایران با آن مواجه بوده است افزود :مدیران وکارکنان این شرکت با زحمت زیاد و توان بالای خود توانستند بر این مسائل و مشکلات فایق آیند.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اطمینان داد به زودی با برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل و مدیران با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حمایت مجلس شورای اسلامی از شرکت سهامی بیمه ایران بیش از پیش گسترش یابد.
دکتر آقاپور که در جلسه پرداخت خسارت شرکت چاپ تبریز پاک آذربایجان در ساختمان مرکزی بیمه ایران سخن می گفت، افزود : خسارت وارد شده به این بخش تولیدی با تعامل بیمه ایران و پیگیری مدیریت بیمه ایران در آذربایجان شرقی به شکل مناسبی پرداخت شد.
آقای پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران هم در سخنانی در این جلسه با اشاره به فرارسیدن هشتاد وچهارمین سالگرد فعالیت این شرکت گفت: بیمه ایران همواره درکنار مردم حضور دارد و در حالیکه ۸۴ سال از تاسیس این شرکت گذشته همچنان افتخار می کنیم که سرمایه اصلی بیمه ایران در این مدت اعتماد مردم است این مهم در سایه علاقه وافر کارکنان شرکت به مجموعه بیمه ایران و خدمت به مردم حاصل شده است.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ادامه با بیان اینکه وظیفه اصلی شرکت بیمه، تامین امنیت بیمه گذاران و پرداخت عادلانه خسارت است و نتیجه آن آرامشی است که به دریافت کننده خسارت ختم نمی شود بلکه به تمام آحاد جامعه سرایت می کند، به موضوع پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی اشاره کرد وگفت :بیمه ایران در کمترین زمان ممکن توانست با پرداخت ۹۴ میلیون یورو در احیای مجدد این واحد تولیدی موثر باشد همچنین به هنگام بروز حوادث ناگوار چند سیل در شمال کشور و زلزله کرمانشاه ، مسوولان و کارشناسان بیمه ایران بلافاصله در روز بعد از حادثه با حضور در مناطق حادثه دیده و اسکان در چادر، خسارت مردم را پرداخت کردند.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین با اشاره به بحران های این شرکت افزود : طی سالهای اخیر بحران های زیادی برای این شرکت ایجاد شده بود به عنوان نمونه ۲ سال پیش، مشکل نقدینگی شرکت به قدری حاد شده بود که هر روز مدیران استانی تماس می گرفتند تا حواله های خسارتی آماده پرداخت را تامین اعتبار کنند، اما اکنون با تغییر سیاست های فروش اعتباری واجرایی کردن برخی از اصول بنگاه داری به لطف خدا و همت وتلاش همه ارکان شرکت ،توانستیم بیمه ایران را از این نوع بحرانها خارج نماییم.
آقای پورکیانی در پایان سخنان خود خواستار برقراری ارتباط بیشتر اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی با مجموعه بیمه ایران شد و افزود : امیدواریم با هماهنگی اتاق بازرگانی استان آذربایجان بتوانیم دوره های آموزشی درباره اصول بیمه و مدیریت ریسکی برای آشنایی بیشتر وجامع بیمه گذاران با چارچوب وقوانین ومقررات بیمه داشته باشیم تا با آشنایی بیشتر مدیران ومسئولان صنایع با بیمه ، به آنها کمک کنیم تا در انتخاب پوشش بیمه ای صنایع خود ومدیریت ریسک انتخاب بهتروصحیح تری داشته باشند و در صورت بروز حادثه بتوانند خسارت خود را به صورت کامل دریافت نمایند.
رئیس اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی نیز دراین جلسه عنوان کرد: به عنوان نماینده ای ازبخش خصوصی در اتاق بازرگانی از بیمه ایران بابت پیگیری و پرداخت خسارت آتش سوزی کارخانه چاپ تبریز تقدیر وتشکر می کنم.
صمد حسن زاده، بیمه ایران را دارای آبرو و پایگاهی امن برای مردم دانست وافزود : یک اعتماد ملی همیشه پشت سر این مجموعه حرکت می کند وتصویر بیمه ایران در ذهن مردم، دریافت خدمات بیمه ای وایجادشرایط مناسب برای تامین امنیت سرمایه گذاری است.
محمود سلیمانزاده مدیرعامل شرکت چاپ تبریز پاک آذربایجان نیز از پیگیری مدیران بیمه ایران در حمایت از صنایع کشور تشکر کرد و با اشاره به ضرورت پرداخت سریع خسارت زیاندیدگان گفت: از همان روز اول بروز حادثه ما شروع به بازسازی کارخانه کردیم و امیدواریم هر چه زودتر این کارخانه به چرخه تولید کشور بازگردد.