اخبار مهماقتصادیبیمهمناسبتیویژه

موفقیت قرارداد حوزه مرهون کنترل داخلی است

به گزارش سایت تحلیلی- خبری اقتصادناب و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا؛ دکترکاردگر،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست تمدید قرارداد حوزه با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد برای سال چهارم، گفت: موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه، نتیجه کنترل داخلی است که از سوی مرکز خدمات انجام می‌شود.

 

مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه افزود : نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود می‌توانیم خدمات بهتر و با قیمت پایین‌تری به مردم ارائه کنیم.

 

دکتر کاردگر بیان داشت: کارشناسان مجرب مرکز خدمات حوزه با توان علمی بالا، محاسبات بیمه را دقیق انجام می‌دهند و خود به نوعی بیمه‌گر هستند.

 

مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با اشاره به اینکه  در صنعت بیمه، ادبیاتی شکل گرفته است که خدمت ارزان برابر با بی‌کیفیتی تعبیر می‌شود،اظهار داشت: بیمه آسیا در فعالیت خودبه‌هیچ‌وجه نخواسته است خدمت ارزان بی‌کیفیت ارائه کند؛ چراکه باعث می‌شود عملاً نتیجه نگیریم.

 

دکتر کاردگر در پایان ابراز داشت: در قرارداد بیمه آسیا و حوزه تلاش کرده‌ایم که خدمات با قیمت پایین ولی با کیفیت خوب ارائه شود و این قرارداد می‌تواند به عنوان یک مدل در صنعت بیمه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با حمد و سپاس از خداوند به خاطر همکاری سالم دو مجموعه بیمه آسیا و حوزه، گفت: حفظ این نعمت بزرگ الهی (قرارداد حوزه) کاری بس مهم و حیاتی است.

 

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با تاکید بر این موضوع که مراقبت، کنترل و نظارت بسیار مهم و اساسی است، اظهار داشت: موفقیت مدیران ارشد بیمه آسیا، مرهون سلامت و صداقت مدیران و کارشناسان این شرکت است و باید از این نعمت محافظت کنیم.

 

همچنین مهدی شریفی، معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت، محسن پایدار، مدیر پروژه طلاب بیمه آسیا، حجت الاسلام حسام افروز، معاون امور سلامت و بیمه، حجت الاسلام عدالت، مدیر کل بیمه های سلامت و دکتر حدادی، مشاور معاون امور سلامت و بیمه های مرکز خدمات حوزه های علمیه در نشست تمدید قرارداد حوزه ،سخنانی بیان داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا