چشم انداز بیمه دانا در برنامه افق ۱۴۰۰ / تمرکز بر فروش بیمه عمر
به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، فرامرز خجیرعضو هیات مدیره بیمه دانا، به تشریح برنامهها و اقدامات این شرکت در حوزه سیاستگذاری پرداخت.
وی افزود: شرکت بیمه دانا طی سالهای ۹۸و۹۹ با سیاستگذاری و استراتژی مناسب رشد بسیار مطلوبی در تولید حق بیمه داشته و سهم بازار خود را به شدت افزایش داده است، بطوری که در ۱۱ ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد رشد حق بیمه داشته که از میانگین ۱۱ ماهه صنعت بیمه بسیار بالاتراست و فاصله خود را نسبت به رقبا به میزان قابل ملاحظهای کاهش داده است، ضمن آنکه شرکت بیمه دانا در پرداخت خسارت طی ۱۱ ماه سال ۹۹ کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته است که بدون شک بیانگر توانمندی مالی شرکت در ایفای تعهدات خویش می باشد.
عضو هیات مدیره بیمه دانا اظهار داشت: رسیدن به چشم انداز و برنامههای سال ۱۴۰۰ در گروه همدلی و همکاری مطلوب همه ارکان شرکت، استفاده بهینه از ظرفیتها و توانایی تمامی کارکنان و شبکه فروش و تعامل مناسب بین آنان، برنامهریزی آموزشی مدون و مستمر برای کارکنان واحدهای ستاد، صف و شعب سراسر کشور و شبکه محترم فروش، اصلاح و بازنگری دستورالعملها و بخشنامههای شرکت با هدف تسهیل و تسریع فرایند صدور بیمهنامه، ارتقاء سرعت و دقت در پرداخت خسارت، توجه جدی به کنترل و نظارت در امور بیمهگری، ارزیابی مناسب ریسک، توسعه فروش بیمههای زندگی و سایر رشته های اختیاری با ریسک مطلوب و کم ریسک و استفاده از فناوریهای نوین در صنعت بیمه میباشد.
خجیر در خصوص نقش استارتاپها و اینشورتکها در صنعت بیمه بیان داشت: با ورود استارتاپها، فضای کسب و کار در صنعت بیمه تغییر کرده و دیگر روشهای سنتی در فروش بیمه نامه و پرداخت خسارت کارایی لازم را نداشته و نیاز به بازنگری اساسی دارد.
وی تاکید کرد: شرکت های بیمه و شبکه فروش برای بقاء در این بازار و حفظ سهم بازار و منافع خود می بایست از فناوریهای نوین بهرمند شوند و شرکتهایی در آینده نه چندان دور موفق خواهند بود که با ایجاد فرصت رقابتی و بهرگیری از فناوریهای نوین و دیجیتال درارائه خدمات بیمهای، خلق محصول جدید و خدمتی نوین گوی سبقت را از سایر رقبا بربایند.