اولویت های ضمیری برای مدیران شعب بیمه پاسارگاد
اقتصادناب_معصوم ضمیری مدیر عامل بیمه پاسارگاد خطاب به مدیران مناطق بیان کرد: دو نکته اساسی را باید مدنظر قرار دهید اول “تسهیل در امر فروش “و حمایت از سازمان فروش است که باید این امر را در اولویت کاری قرار دهید، زیرا شعبه مسئول فروش بیمه نامه نیست بلکه مسئولیت حمایت از سازمان فروش و نمایندگان را بر عهده دارد. دوم “خدمات پس از فروش” مانند نظارت و کنترل نمایندگان؛ بنابراین شعبه نباید از دو وظیفه مهم و استراتژیک خود دور بماند.
به گزارش اقتصادناب گردهمایی مدیرعامل ، معاونان مدیرعامل، مشاورعالی در امور فنی بیمه های اموال و مسئولیت، مدیران امور شب و نمایندگان، فن آوری اطلاعات و بازرسی به همت معاون توسعه بازار و شبکه فروش و با حضور برخط مدیران مناطق در روز ۲۶ شهریور ماه در سالن کنفرانس شرکت بیمه پاسارگاد برگزار شد.
بر اساس گزارش های دریافتی ، در این جلسه هم اندیشی مدیران مناطق مسائلی مانند کمبود فضای آموزشی، نیروی انسانی، بایگانی و امحاء، ساختمان ها و پروژه های در حال پیشروی، فعالیت در مناطق آزاد، نرخ شرکت های حمل و نقل و متصدیان، دستگاه های POS نمایندگان، کارمزد نمایندگان، نحوه تکمیل فرم ها توسط مدیران ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه و… را مطرح نموده و مقرر شد روند برگزاری جلسات برخط به صورت مداوم پیگیری و اجرایی شود.
معصوم ضمیری مدیر عامل بیمه پاسارگاد ضمن تأکید بر وحدت رویه خطاب به مدیران مناطق بیان کرد: دو نکته اساسی را باید مدنظر قرار دهید اول “تسهیل در امر فروش “و حمایت از سازمان فروش است که باید این امر را در اولویت کاری قرار دهید، زیرا شعبه مسئول فروش بیمه نامه نیست بلکه مسئولیت حمایت از سازمان فروش و نمایندگان را بر عهده دارد. دوم “خدمات پس از فروش” مانند نظارت و کنترل از نمایندگان است. بنابراین شعبه نباید از دو وظیفه مهم و استراتژیک خود دور بماند.
مدیرعامل بیمه پاسارگاد ضمن تأکید بر توجه مدیران مناطق به رویکرد وظایف دو مدیریت حسابرسی داخلی و بازرسی و پیگیری شکایات افزود: مدیریت های حسابرسی داخلی و بازرسی و پیگیری شکایات با نظارت معاون توسعه بازار به امور مربوط به نمایندگان رسیدگی کرده و وظیفه مهمی را برعهده دارند.
گفتنی است در این جلسه تأکید شده است تا محور اصلی موضوعات کلی مربوط به مناطق و هم اندیشی در مورد برنامه ها و انتظارات از شعبه ها باید در اولویت کاری برنامه های مناطق قرار گیرد و مدیران مناطق بتوانند به “سازمان محلی” زبده تبدیل شوند و امور را پیگیری و نظارت نمایند. بنابراین شعبه حامی نماینده است و حمایت از سازمان فروش و نظارت بر امور این سازمان اولویت مناطق است.
حبیب میرزایی معاون مدیرعامل در بخش توسعه بازار و شبکه فروش در این گردهمایی ضمن پاسخگویی به موضوعات مطرح شده، بیان کرد: دستورالعمل های اجرایی سازمان فروش در حال ابلاغ است، آرشیو اسناد به زودی عملیاتی شده و طرح امحاء در حال بررسی و اقدام است چرا که مدیران مناطق باید توجه داشته باشند که از اعمال سیاست های سلیقه ای باید اجتناب کرد و از دستورالعمل ها پیروی نمایند.
در ادامه این همایش حمید حریری معاون بیمه های اموال و مسئولیت ضمن توصیه هایی به مدیران مناطق در خصوص نرخ های مصوب و حدود اختیارات مناطق نکاتی را برای مدیران حاضر در جلسه تبیین کرد. همچنین برنامه ها و فعالیت های تصویب شده برای رسیدن به رشد ۵۵ درصدی تا پایان سال جاری نکته حائز اهمیتی بود که توجه مدیران مناطق به آن جلب شد.
همچنین در گردهمایی برخط مدیران مناطق سید مرتضی حسنی عقدا معاون اقتصادی و پشتیبانی به فرصت های سرمایه گذاری شرکت و توانمندی برای سرمایه گذاری های بلند مدت تأکید کرد و اظهار داشت: در سیستم کنترل های داخلی به برنامه های اجرایی تأکید شده و همان طور که می دانید در شرکت بیمه پاسارگاد بر مدیریت مشارکتی تأکید فراوان شده است. در ادامه معاون اقتصادی و پشتیبانی در خصوص مباحث مرتبط با تأمین اجتماعی و امور مالیات و دارایی نکاتی را برای مدیران بیان کرد.