اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

۱۵۰۰میلیارد تومان برای بیمه خسارت کشاورزی در کشور اختصاص داده شد

 

“اقتصادناب_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه بیمه حوادث در کرمان جایگاهی ندارد گفت: امسال در بودجه کل کشور هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای بیمه خسارت کشاورزی در نظر گرفته شده که مردم باید از آن استفاده کنند. “

به گزارش اقتصادناب مجید سعیدی در ‏کارگروه «بیمه، بازسازی و بازتوانی» شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان اظهار داشت: ضریب نفوذ بیمه حوادث در کرمان جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه باید با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مردم را به‌سمت بیمه حوادث ترغیب کرد گفت: بعد از هر حادثه‌ای مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند اما متأسفانه بیمه را جدی نمی‌گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان افزود: امسال در بودجه کل کشور هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای بیمه خسارت کشاورزی در نظر گرفته شده که مردم باید از آن استفاده کنند.

وی با ابراز اینکه “در بارندگی‌های اخیر در استان بسیج ساماندهی رودخانه‌ها را داشتیم و دستگاه‌های زیادی از جمله بخش خصوصی به کمک ما آمدند” گفت: در مدیریت بحران استانداری کرمان بانک اطلاعاتی ماشین‌آلات سنگین دستگاه‌های استان را ایجاد کردیم تا در زمان بحران بهتر عمل کنیم.

سعیدی با اشاره به اینکه آواربرداری بعد از وقوع زلزله بسیار اهمیت دارد و باید آمار امکانات لجستیکی مشخص شود افزود: در حوادث انتقال و تدفین اجساد بسیار اهمیت دارد و دانشگاه علوم پزشکی طرحی را در این مورد ارائه داده است.

وی با تصریح به اینکه اطلاعاتی از تعداد شعب بیمه در استان کرمان وجود ندارد گفت: باید بیمه‌ها اطلاعات دقیق خود را به ستاد مدیریت بحران اعلام کنند و در جهت توسعه صنعت بیمه در استان تلاش شود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا