اخبار مهماقتصادیبیمهمناسبتیویژهپیشخوانچهار محال و بختیاری

گستره ارایه خدمات بیمه سرمد در کشور کامل شد

اقتصادناب_”رییس هیات مدیره بیمه سرمد از افزایش ضریب بهره وری در این شرکت خبر داد و گفت: پورتفوی بیمه سرمد ۸۰ درصد افزایش یافته در حالی که در همین مدت ضریب خسارت بیمه نامه های صادره شرکت شش درصد کاهش یافته است.”

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد؛ دکتر مجتبی کاتب در آیین افتتاح شعبه چهار محال و بختیاری این شرکت که با حضور جمعی از مقامات محلی، معتمدین استان و مدیران صنعت بیمه و بانک صادرات برگزار شد، افزود: توجه به افزایش ضریب بهره وری در صنعت بیمه بسیار مهم و تعیین کننده است؛ چرا که در نهایت سود آوری شرکت را تضمین خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل دسترسی به خدمات شرکت در سراسر کشور اظهار داشت: همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس بیمه سرمد در آبان ماه، پنج شعبه شرکت در استان های مختلف راه اندازی شد که با راه اندازی شعبه استان چهار محال و بختیاری همه استان های کشور تحت پوشش خدمات بیمه سرمد قرار گرفته اند.

وی گفت: با افتتاح شعبه استان چهارمحال و بختیاری، گستره حضور بیمه سرمد در تمامی مراکز استان ها تکمیل شد و این امر باعث ایجاد زیرساخت لازم برای تامین رفاه و خدمت رسانی با کیفیت تر برای هموطنان عزیز کشور پهناورمان خواهد بود.

رییس هیات مدیره بیمه سرمد در ادامه، کسب رتبه یک توانگری مالی برای پنجمین سال متوالی را یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت برشمرد و تصریح کرد: در طی این سال ها توانگری شرکت بیمه سرمد با اقتدار و کسب بهترین امتیازها رقم خورده، که خود نشان دهنده مدیریت ریسک مناسب، حفظ ترکیب متوازن پرتفوی و رسیدگی و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان می باشد.

در ادامه این مراسم رستگاری فر مدیر بانک صادرات استان نیز ضمن اشاره به تعاملات شرکت بیمه سرمد با بانک صادرات ایران و لزوم حفظ اتحاد دو سازمان گفت: سرپرستی بانک صادرات استان چهارمحال بختیاری بیش از هر استان دیگری در کشور آماده همکاری با شرکت بیمه سرمد برای توسعه خدمات می باشد.

در این مراسم جمعی از مدیران ارشد بیمه سرمد از جمله حمیدرضا کتیرایی مدیر شبکه فروش و دکتر جابر توان مدیر تحقیق و توسعه حضور داشتند.

لازم به ذکر است شعبه چهارمحال بختیاری بیمه سرمد به نشانی شهرکرد، خیابان پرستار(ورزش)، جنب کوچه ۲۶ آماده ارایه انواع خدمات بیمه ای به هموطنان عزیز در این استان خواهد بود

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا